مخبر: دولت برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها برنامه دارد

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای تحقق شعار سال گفت: دولت سیزدهم از زمان شروع فعالیت، بی‌اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار داشت و امسال برنامه های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، محمد مخبر امشب _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه_ در حاشیه آیین گرامیداشت عملیات غرورآفرین فتح‌المبین با بیان اینکه دولت سیزدهم از زمان شروع فعالیت، بی‌اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار داشت و امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این در جلسات متعدد خصوصی از همان ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم این موارد را به دولت تذکر داده‌اند و دولت نیز از همان ابتدای شروع فعالیت برنامه‌های متعددی را در این باره در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با توجه تذکرات و رهنمودهای مستمر رهبر معظم انقلاب به دولت برای بی اثر کردن تحریم‌ها، کاهش مشکلات اقتصاد ی، افزایش تولید و مهار تورم از سال گذشته برنامه ریزی گسترده در همه بخش‌های دولت آغاز شد که تدارک خوبی در این زمینه دیده شده است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه واقعیت این است که در جنگ تمام عیار ترکیبی به سر می‌بریم، تصریح کرد: راهبردی که رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال برای دولت تعیین کردند که همان مهار تورم و افزایش تولید است، راهبردی اساسی است که دولت سیزدهم نیز از همان ابتدا در این مسیر حرکت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دور زدن تحریم‌ها با خنثی سازی تحریم‌ها متفاوت است، خاطرنشان کرد: خنثی سازی تحریم‌ها به دنبال ناتوان کردن دشمن در تقابل با شما است که در این مسیر کارهای خوبی در این زمینه در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، بزرگداشت عملیات غرورآفرین فتح‌المبین و بزرگداشت سرداران شهید حاج محمدحسین کوسه‌چی و عظیم محمدی‌زاده از فرماندهان لشکر هفت حضرت ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس پنجشنبه شب با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 649781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.