مراجعه بیش از ۱۲ هزار نفر به پست‌های ثابت / ۶۰ نفر توسط هلال‌احمر اسکان داده شدند

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به مراجعه بیش از ۱۲ هزار نفر به پست‌های ثابت، از اسکان یافتن ۶۰ نفر توسط این جمعیت خبر داد.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم تا دوم فروردین‌ماه، ۱۱۵ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۵۰ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۹۰ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۶۰ نفر اسکان یافتند و هفت نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۰۱۹ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۱۴۴۸ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۳۱۷۷ کودک از فضای دوستدار کودک و ۱۵۶۱ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۲۰۹ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۱۰۹۱ نفر به داروخانه این جمعیت و ۱۵۵۵ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۳۶۲۵ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۱۶۱۰ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

کد خبر 649733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.