استادیومی با چمن عالی و پر از عجایب/ از همه‌جا آب می‌چکد! +عکس

یکی از رسانه‌های روسی با انتشار گزارشی درخصوص ورزشگاه آزادی به تمجید از جو و چمن آن پرداخت اما در عین حال از وضعیت عجیب زیرساخت ورزشگاه به‌شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه امروز _پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب دیداری دوستانه مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد؛ تقابلی که با قضاوت ایلگیز تانتاشف ازبکستانی در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران خانم و آقای ایرانی و روسی به انجام خواهد رسید.

اعضای تیم ملی فوتبال روسیه که سه‌شنبه شب به تهران رسیدند عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برای این دیدار دوستانه در حضور اندک هواداران روسی که برای حمایت از تیم ملی کشورشان به ایران آمده‌اند، برگزار کردند و رسانه‌های روسی نیز ضمن پوشش خبری تمرین و صحبت‌های سرمربی تیم ملی روسیه، ورزشگاه آزادی را به‌طور کامل تحت‌نظر گرفتند.

همین باعث شد سایت خبری championat در گزارشی به وضعیت بد ورزشگاه آزادی بپردازد و درخصوص آن نوشت: «وقتی وارد ورزشگاه آزادی تهران می‌شوید حس عجیبی دارید؛ یک جام زیبا در ورود ورزشگاه از شما استقبال می‌کند، اگرچه اینجا بسیار نامناسب به‌نظر می‌رسد؛ به‌خصوص باتوجه به وضعیت فرسوده ورزشگاه و به‌دلیل اینکه در چند روز اخیر در ایران باران می‌بارد زمانی‌که وارد اتاقی زیر غرفه‌ها می‌شوید و آب از سقف می‌چکد عجیب است. صادقانه بگوئیم از همه‌جا آب جاری می‌شود. انگار عرصه در شرف تخریب است.»

استادیومی با چمن عالی و پر از عجایب/ از همه‌جا آب می‌چکد! +عکس

این سایت در ادامه نوشت: چمن ورزشگاه آزادی یک‌دست، سبز و بدون لکه به‌نظر می‌رسد. به نظر ما وضعیت چمن عالی است.

برج تلویزیونی ورزشگاه آزادی توجه رسانه روس را نیز به خود جلب کرد و درباره آن نوشتند: یک زاویه کاملاً غیرمعمول برای پخش! به‌نظر می‌رسد این طرح جلوی دید تماشاگران پشت دروازه را می‌گیرد. ضمناً من قبلاً ندیده بودم که گذرگاه بین جایگاه‌ها با توری فلزی خاصی حصارکشی شده باشد. علائم کرونا هنوز از روی صندلی‌ها برداشته نشده است!

استادیومی با چمن عالی و پر از عجایب/ از همه‌جا آب می‌چکد! +عکس

کد خبر 649708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.