آغاز موج بازگشت سفرها در نیمه اول نوروز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بررسی وضعیت تردد در جاده‌های کشور، بیانگر شروع موج اول برگشت از سفرهای نوروزی در نیمه اول نوروز است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: پیش‌بینی وضعیت سفرهای نوروزی بیانگر افزایش تردد در مسیرهای برگشت به مبدا مسافران نوروزی طی امروز و به میزان بیشتر در فردا رخ خواهد داد.

وی افزود: در ایام قبل از نوروز امسال و وجود چند روز زمان برای شروع سفرها قبل از ایام تحویل سال، شروع سفرهای هموطنان در چند روز متوالی توزیع شد و برخلاف نوروز سال‌های گذشته شاهد ترافیک روان‌تری در سطح جاده‌های کشور بودیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: این سفرهای صورت گرفته، چنانچه در برگشت با یکدیگر همزمانی پیدا کند به علت ظرفیت محدود شبکه معابر جاده‌ای می‌تواند در برخی از ساعات ترافیک‌های سنگینی ایجاد کند.

توصیه پلیس راهور، مدیریت زمان سفرهای برگشت هموطنان است، بهتر است با توجه به اوج سفرهای برگشت فردا هموطنان زمان برگشت را برای امروز پیش‌بینی کنند و چنانچه در شرایط اشباع ظرفیت جاده‌ها قرار گرفتند حتماً با رعایت صبر و حوصله رانندگی کنند.

کد خبر 649693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.