روسیه پس از ۱۶ ماه در خانه بازی می‌کند!

تیم ملی فوتبال روسیه پس از تقابل دوستانه با ایران، سه‌شنبه هفته آینده در کشور خود پذیرای عراق خواهد بود تا برای اولین‌بار بعد از سال ۲۰۲۱ و گذشت ۱۶ماه یک بازی خانگی به انجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال روسیه پس از پنج‌ماه خانه‌نشینی و نداشتن حتی یک‌بازی دوستانه، امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در دیداری تدارکاتی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف تیم ملی فوتبال ایران می‌رود.

روس‌ها در شرایطی امشب برابر ایران صف‌آرایی خواهند کرد که دومین بازی تدارکاتی‌شان در کشور خود و مقابل عراق خواهد بود؛ عراق قرار بود روز گذشته در شهر سوچی روسیه اردو بزند اما به‌دلیل ناهماهنگی‌های به‌وجود آمده با روس‌ها دو روز قبل از بازی (ششم فروردین‌ماه) به این کشور سفر خواهد کرد.

روسیه پس از ۱۶ ماه در خانه بازی می‌کند!

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عراق روز _سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ (بیست‌وهشتم ماه‌مارچ ۲۰۲۳)_ در دیداری دوستانه به‌مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت روسیه در ورزشگاه گازپروم‌آرنای شهر سنت‌پترزبورگ برگزار می‌شود و از پوستر این بازی نیز توسط فدراسیون فوتبال روسیه رونمایی شد.

دیداری که اولین تقابل روسیه و عراق با یکدیگر و از طرفی اولین بازی خانگی روس‌ها پس از نزدیک به دو سال (۱۶ ماه) خواهد بود؛ روس‌ها آخرین‌بار نوامبر ۲۰۲۱ بود که در مقدماتی جام‌جهانی قطر در خانه خود میزبان قبرس بودند و این تیم را با نتیجه شش بر صفر در هم کوبیدند.

کد خبر 649683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.