توصیه مدافع سابق چلسی به مالکان آمریکایی این باشگاه!

به گفته مدافع سابق لندنی‌ها، چلسی باید به‌دنبال فروش کریستین پولیسیچ و میسون مانت باشد تا به انتقال صدمیلیون پوندی (۱۲۳ میلیون دلاری) و دائمی ژائو فلیکس کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌های چلسی در پنجره ژانویه، «فلیکس» مهاجم ملی‌پوش پرتغالی را به صورت قرضی از اتلتیکومادرید گرفتند و باید برای دائمی کردن این انتقال در تابستان تلاش کنند.

لبوف، مدافع سابق لندنی‌ها معتقد است که آن‌ها باید در حال بررسی یک معامله برای این بازیکن با استعداد ۲۳ ساله باشند، زیرا ممکن است پولیسیچ ستاره آمریکایی و مانت بازیکن تیم ملی انگلیس، به منظور به دست آمدن پول فروخته شوند، این اتفاق اجازه می‌دهد تا بستن یک قرارداد هنگفت دیگر را برای چلسی تضمین کند.

لبوف مدافع سابق چلسی به ESPN گفت: ژائو فلیکس بازیکن بزرگی است. فکر می‌کنم او خطرناک‌ترین بازیکن، سرگرم‌کننده‌ترین و هنرمندترین بازیکن حال‌حاضر چلسی باشد، او نیز بسیار با ثبات بوده است و در هر بازی شگفتی خلق می‌کند. امیدواریم چلسی بتواند چند بازیکن، شاید پولیسیچ و مانت را بفروشد و بتواند فلیکس را به صورت دائم جذب کند، این اتفاق می‌تواند نیازمند پول زیادی باشد، این تنها نگرانی برای صاحبان باشگاه است، اما از نظر یک بازیکن فوتبال، اگر من رئیس بودم با او قرارداد می‌بستم.

پولیسیچ و مانت طی هفته‌های اخیر سوالاتی را درباره آینده خود درباره استمفوردبریج پرسیده‌اند و هر دو به ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود، آن هم بدون تمدید، نزدیک شده‌اند.

فلیکس در ۹ بازی برای چلسی دو گل به ثمر رسانده و ممکن است بخشی از هزینه‌های دیگر از سوی آبی‌ها در تابستان ۲۰۲۳ باشد که از زمان این مالک آمریکایی، حدود ۶۰۰ میلیون پوند (۷۳۹ میلیون دلار) برای ستاره‌های جدید خرج شده است.

کد خبر 649669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.