آیا پای مانچینی به پرونده تخلف منچسترسیتی باز می‌شود؟

روبرتو مانچینی گفته است که دوران حضورش در منچسترسیتی در بحبوحه تحقیقات درباره تخلفات مالی ادعایی علیه باشگاه، فوق‌العاده بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچسترسیتی پس از تحقیقات چهار ساله درباره معاملات آن‌ها بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ توسط لیگ‌برتر، به بیش از صد مورد نقض مقررات مالی متهم شده است.

کمیسیون مستقلی که توسط هیئت قضائی لیگ‌برتر منصوب شده است، درحال‌حاضر هرگونه مجازاتی را برای باشگاه تعیین خواهد کرد، اما انتظار نمی‌رود این پرونده به این زودی‌ها حل شود. بازه زمانی تخلفات مالی ادعایی سیتی با دوران مانچینی به عنوان سرمربی باشگاه در فصل (۲۰۰۹-۲۰۱۳) همزمان است، با این حال سرمربی فعلی ایتالیا انتظار ندارد در روند قانونی جاری، شرکت کند.

او به خبرنگاران گفت: هیچ‌کس با من تماس نگرفته است، فکر نمی‌کنم کسی با من تماس بگیرد. مالیات‌هایم را پرداخت کرده‌ام و همه چیز فوق‌العاده است؛ بنابراین فکر نمی‌کنم کسی با من تماس بگیرد.

مانچینی مشغول نظارت بر آماده‌سازی ایتالیا برای آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در ناپل است. در همین حال سیتی همچنان منتظر تصمیم هیئت مستقل برای بررسی معاملات خارج از زمین خود خواهد بود و رسانه‌ها ادعا می‌کنند که مجازات نهایی می‌تواند شامل کسر امتیاز یا حتی سقوط از لیگ برتر باشد.

این سرمربی ۵۸ ساله، اکنون قبل از اینکه به مصاف مالت برود، نیروهای خود را برای بازی مقابل انگلیس به خط کرده است. منچسترسیتی نیز یکم آوریل مقابل لیورپول در لیگ‌برتر به میدان خواهد رفت.

کد خبر 649666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.