فعالیت تیم‌های بیست‌وهشت‌گانه ستاد امربه‌معروف در اصفهان

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اصفهان گفت: در ۲۸ نقطه، تیم‌های انتظاماتی برای تذکر لسانی و کمک به حفظ نظم شهری، فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: خدمت به مسافران نوروزی افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان سعی کرد کمکی به ستاد دائمی خدمات سفر داشته باشد، افزود: در ۲۸ نقطه، تیم‌های انتظاماتی برای تذکر لسانی و کمک به حفظ نظم شهری در چهار پلیس‌راه، ستادهای هدایت، اماکن تفریحی و تاریخی شهر و تمام مجموعه‌های ورودی شهر شامل فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن وپایانه‌های مسافربری حضور دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با بیان اینکه تاکنون مشکلی وجود نداشته است و با وجود این حجم مسافر، تنها پنج اتفاق به وجود آمده، خاطرنشان کرد: در ۱۵ نقطه همچون باغ فدک، منارجنبان و باغ غدیر گروه فرهنگی حضور دارد و فعالیت‌های خوبی همچون دختران آسمان و پویش فرشتگان آسمان انجام می‌دهند که اغلب مورد استقبال قرار گرفته است.

وی گفت: نیروهای این حوزه بدون هیچ چشم‌داشتی فعال هستند که با توجه به دیدگاه‌های متفاوت از فعالان مناطق پانزده‌گانه درخواست می‌کنیم تا با آن‌ها همکاری کنند.

مظاهری تاکید کرد: از اتاق اصناف نیز تشکر می‌کنم که به‌صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند، از امروز (پنجشنبه) ۱۳ گروه بازرس فعال می‌شود تا برای مسافران خدمات وجود داشته باشد.

کد خبر 649656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.