ترکیب احتمالی تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی انگلیس

شرایط ایتالیا در خط حمله همچنان جالب نیست و مانچینی با گزینه‌هایی جوان به دور جدید مسابقات ملی آمده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، ایتالیا با برداشتن نخستین گام برای دفاع از تاج پادشاهی خود در اروپا باید در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا برابر تیم ملی انگلیس صف‌آرایی کند.

آتزوری در حال حاضر با چندین مصدومیت در اردوی خود مواجه است، فدریکو کیه‌زا مهاجم اثرگذار یوونتوس به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی از میادین دور بود و حالا پس از بازگشتش همچنان دچار مشکلات جزئی است، او که به تازگی در بازی یووه برابر اینتر دچار مشکل شد، برای احتیاط بیشتر تیم ملی کشورش را همراهی نکرده است.

فدریکو دیمارکو مدافع چپ و ایوان پروودل دروازه‌بان نیز فرصت حضور در تیم ملی را از دست داده‌اند و روبرتو مانچینی به جای این دو بازیکن، امرسون پالمیری و مارکو کارنسکی را به تیم ملی دعوت کرده است.

کارنسکی یکی از چهار بازیکنی است که تاکنون هیچ بازی ملی را ثبت نکرده و توسط مانچینی برای بازی‌های مارس دعوت شده است. ولادیمیرو فالکونه، الساندرو بوئونگیوورنو و مهاجم آرژانتینی تبار، متئو رتگی نیز به دنبال انجام اولین بازی‌های خود برای آتزوری هستند.

با توجه به حضور نداشتن چیرو ایموبیله و جاکومو راسپادوری به دلیل مصدومیت، رتگی به خوبی می‌تواند برای اولین شروع خود در این هفته برنامه‌ریزی کند. پیش‌بینی می‌شود که مانچینی با سیستم چهار دفاعه و با در اختیار داشتن دو یا سه مهاجم، مسابقه را آغاز کند.

ترکیب احتمالی ایتالیا:

دوناروما؛ دی لورنزو، آچربی، رومانیولی، اسپیناتزولا؛ بارلا، وراتی، جورجینیو؛ براردی، رتگی، گریفو

کد خبر 649652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.