اسکان ۲۴ هزار نفر در منازل استیجاری

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: حدود ۳۲۰۰ منزل مسکونی برای اسکان مسافران نوروزی ثبت‌نام شد که تا شب گذشته، حدود ۲۴ هزار ۸۰۰ نفر در این مراکز اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نمکی‌زاده امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: در مدت کوتاهی که در حال خدمت به شهروندان هستیم، سعی کردیم مسائل را درست انجام دهیم و سفره شهروندان را گسترده‌تر کنیم.

وی افزود: طی جلساتی که با دبیر ستاد امربه‌معروف اصفهان و دیگر مسئولان داشتیم، با توجه به تقارن طبیعت و بهار قرآن سعی کردیم بهترین‌ها را برای مردم رقم بزنیم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه ۳۲ اتحادیه را برای نوروز و ماه مبارک رمضان درگیر کردیم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نانوایان روزهای یکم تا سم فروردین پخت نداشتند که یک چالش جدی برای اصفهان بود، اما برای نوروز امسال ۵۰۰ نانوایی در روزهای یکم و دوم فروردین به‌رغم مسائل مربوط به آرد، پخت داشتند که حماسه‌ای آفریدند.

وی ادامه داد: حدود ۳۲۰۰ منزل مسکونی برای اسکان مسافران نوروزی ثبت‌نام شد که تا شب گذشته حدود ۲۴ هزار ۸۰۰ نفر در این مراکز اسکان یافتند.

نمکی‌زاده تصریح کرد: سعی کردیم از نظر عمومی بر رفاه عمومی شهروندان و گردشگران بیفزاییم.

کد خبر 649648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.