وراتی: شاید روزی به ایتالیا برگردم

ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا گفت: طی سال‌های اخیر در جام جهانی نبوده‌ایم، اما شرایط مناسبی داریم و همواره رسیدن به جام جهانی در اروپا دشوار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مارکو وراتی، بازیکن تیم ملی ایتالیا روز گذشته در نشست مطبوعاتی پیش از بازی در رُم برابر تیم ملی انگلیس، مانچینی سرمربی تیم ملی را همراهی کرد.

وراتی که در بازی برابر انگلیس کاپیتان تیم آتزوری خواهد بود در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به مصاف سه‌شیرهای گرت ساوتگیت می‌رود. بازیکن با تجربه پاری سن ژرمن از بازی در ناپل هیجان زده است، به خصوص اینکه در طول فصل اخیر انتظارات از تیم فوتبال ناپولی بسیار بالا رفته است.

بازیکن تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگو با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: ناپل شهر گرمی است و ما از بازی در اینجا بسیار خوشحالیم، این یک مسابقه مهم است و باید نشان دهیم که می‌توانیم آنچه را که آماده کرده‌ایم، ارائه کنیم. چیرو مصدوم است، اما مطمئن هستم که او ما را زیر نظر خواهد داشت، زمان مناسبی برای بازی در ناپل است، تیمی که در ایتالیا و اروپا عملکرد بسیار خوبی دارد.

وراتی در بازی برابر انگلیس، چیرو ایموبیله را به دلیل مصدومیتی که چند هفته پیش در لاتزیو برایش پیش آمد در اختیار ندارند. وراتی و ایموبیله پس از دورانی که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ با پسکارا گذراندند، رابطه کاری خوبی با یکدیگر دارند.

بازیکن ۳۰ ساله تیم پاری سن ژرمن از تلاش‌های اخیر ایتالیا نیز صحبت کرد. او مطمئن است که آنها پس از جا ماندن از جام جهانی در سال گذشته، باشکوه به صحنه جهانی باز خواهند گشت.

وی خاطرنشان کرد: این تیم ملی بزرگی است، ما با وجود اینکه در سال‌های اخیر در جام جهانی نبوده‌ایم، شرایط مناسبی داریم. فوتبال همین است و رسیدن به جام جهانی در اروپا دشوار است. مسیری که با مربی طی کرده‌ایم بسیار مهم است و باید مسیر جدیدی را آغاز کنیم. اشتیاق لازم برای این کار را داریم و می‌توانیم نتایج بزرگی کسب کنیم، ما آماده خواهیم بود.

وراتی با اظهارات خود به گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات دامن زد و به احتمال بازگشت به ایتالیا در مقطعی قبل از پایان دوران حرفه‌ ای خود اشاره و تاکید کرد: دوست دارم و می‌خواهم برنده شوم، اما همیشه این امکان وجود ندارد. من واقعاً می‌خواهم رشد و برای مدت طولانی بازی کنم و برنده شوم، آیا به ایتالیا بازمی‌گردم؟ در آینده خواهیم دید.

کد خبر 649633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.