تغییر ورزشگاه تیم باسابقه ایتالیایی

باشگاه فیورنتینا در نظر دارد ورزشگاه و محل بازی خود را پس از سال‌ها تغییر دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه فیورنتینا قرار است از اواسط سال ۲۰۲۴ به مدت دو سال خارج از استادیوم فرانچی بازی کند. توسکانی‌ها در حال بررسی چندین گزینه خارج از خانه خود از جمله ورزشگاه تیم‌های امپولی، پارما و رجیو امیلیا هستند.

داریو ناردلا، شهردار فلورانس روز سه‌شنبه اعلام کرد که توسکانی‌ها باید از فرانچی خارج شوند تا فرآیند بازسازی ورزشگاه این شهر تابستان آغاز شود، به این ترتیب باشگاه فیورنتینا باید از اواسط سال ۲۰۲۴ تا میانه سال ۲۰۲۶ خارج از خانه خود بازی کند و نشریه گاتزتا گزینه‌های توسکانی را در خارج از فلورانس فهرست کرده است.

اگر فیورنتینا در فصل آینده به اروپا راه یابد، استادیوم ماپی در رجیو امیلیا، جایی که ساسولو و تیم سری سی، رجیانا بازی‌های خانگی خود را انجام می‌دهند که یک گزینه معقول به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از گزینه‌ها ورزشگاه کاستلانی امپولی است، البته انتخاب این ورزشگاه ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و فیورنتینا نیز شاید تمایلی نداشته باشد تا در زمین رقیب بازی کند. ورزشگاه امپولی ظرفیت محدودی دارد و کمتر از ۱۷ هزار نفر می‌توانند به‌طورمستقیم مسابقات را تماشا کنند.

نشریه گاتزتا اضافه کرده است که ورزشگاه تیم‌های دیگری چون پارما، اسپتزیا، فررا و پروجا نیز می‌تواند از گزینه‌های توسکانی باشد.

باشگاه‌های مطرح معمولاً در زمان بازسازی ورزشگاه‌های اصلی خود به ورزشگاه تیم‌های دیگر می‌روند و این امری مرسوم است، چراکه درحال‌حاضر بسیاری از باشگاه‌ها در سراسر اروپا برنامه‌ای برای بازسازی ورزشگاه خود ندارند و در زمین خانگی دیگری بازی می‌کنند.

کد خبر 649630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.