اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز پنجشنبه، سوم فروردین‌ماه منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر «اروپا را تکرار کنید» نوشت: ایتالیای مانچو دوران جدیدی را آغاز خواهد کرد. در اولین بازی انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف انگلیس خواهند رفت، رقیبی که در فینال یورو ۲۰۲۰ شکستش دادند و قهرمان شدند.

اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «این گزارش‌هاست» نوشت: گزارش‌های جدیدی درباره پرونده بارسلونا – نگریرا منتشر شده است. فعلاً مدرکی مبنی بر ربط پول‌های پرداخت شده به نگریرا و داوری‌ها وجود ندارد.

اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

روزنامه آ اس با تیتر «هالند ۲۰۲۴» نوشت: باشگاه رئال‌مادرید تصمیم دارد فسخ قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی را در سال ۲۰۲۴ فعال کند.

اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

روزنامه مارکا با تیتر «بلینگام تو تصمیم میگیری» نوشت: باشگاه رئال‌مادرید ۱۵۰ میلیون یورو برای جود بلینگام کنار گذاشته و منتظر تصمیم‌گیری ستاره جوان و انگلیسی دورتموند است.

اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

روزنامه دیلی استار با تیتر «نشانه یورو» نوشت: انگلیس در نخستین بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیمی می‌رود که قهرمانی را از آن‌ها گرفت. گرت ساوتگیت می‌داند برد در این دیدار مساوی با تمدید قرارداد خواهد بود.

اروپا چشم‌انتظار فیفادی!

کد خبر 649623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.