افزایش ۲ هزار تنی تولید پسماند در پایتخت طی روزهای پایانی ۱۴۰۱

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، درباره میزان دریافت پسماند در روزهای پایانی سال پیش، گفت: به‌طورمتوسط در ۱۵ روز پایانی سال، حدود شش هزار تن پسماند دریافت کردیم.

به گزارش ایمنا، مهدی هوشیار درباره برنامه نظافت پایتخت در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: به منظور رفاه شهروندان و زیبایی پایتخت در ایام نوروز با هماهنگی مناطق بیست‌ودوگانه، دو روز پایانی هر هفته با تجهیزات کافی برای نظافت، پاکسازی، شست‌وشوی المان‌ها و مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت نظافت معابر و بزرگراه‌ها، افزود: همان‌طورکه برای نظافت شهر دو روز پایانی هر هفته را در نظر گرفتیم، همزمان نظافت معابر اصلی و فرعی شهر و بهبود وضعیت بزرگراه‌ها انجام خواهد شد و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حفظ پاکیزگی و زیبایی سطح شهر سبب ایجاد شادی، نشاط و آرامش روحی شهروندان خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل در حوزه نظافت شهر از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران، مسئولان شهری را مطلع کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

هوشیار با اشاره به میزان پسماند تولید شده تا پایان بهمن‌ماه، اضافه کرد: ورودی پسماند مجتمع پردازش و دفع آرادکوه تا پایان بهمن‌ماه حدود ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ تن بوده است.

وی ادامه داد: از اوایل اسفندماه تا پایان آن ورودی‌ها به تدریج افزایش یافت و بیست‌وششم اسفند به ۵۸۵۰ تن در روز رسید، به طور متوسط در ۱۵ روز پایانی سال بین ۵۵۰۰ تا ۵۸۵۰ تن پسماند دریافت شد.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به احتساب میزان پسماند کارخانه mrf کوهک، گفت: حدود ۸۰۰ تن پسماند در کارخانه mrf کوهک بود، تحت این شرایط تولید پسماند شهر تهران در اسفندماه به ۶۵۰۰ تن افزایش یافت.

منبع: سایت شهر

کد خبر 649620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.