سرمربی تیم‌ملی روسیه: ایران قوی‌ترین حریف ما در چند سال اخیر است/ امیدوارم ورزشگاه پر شود!

«ایران با اختلاف زیاد بهترین تیم آسیاست و قوی‌ترین حریف ما در چند سال اخیر خواهد بود، همچنین انتظار یک بازی جذاب را داریم. در کل بازی مقابل تیم‌هایی همچون ایران برای ما بسیار مفید، مهم و ضروری است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه از ساعت ۲۰:۳۰ امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ نخستین بازی دوستانه خود را در فیفادی برابر هم برگزار خواهند کرد و تماشاگران زن و مرد دو تیم می‌توانند در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

«والری کارپین» سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در حاشیه آخرین جلسه تمرینی این تیم قبل از تقابل دوستانه با ایران که روز گذشته در ورزشگاه آزادی انجام شد پاسخ‌گوی اصحاب‌رسانه بود که در ادامه می‌توانید مشروح آن را بخوانید:

در طول سفر از روسیه به ایران فقط تاریکی دیدیم

به‌مدت چهار ساعت با هواپیما از روستوف تا ایران سفر کردیم و یک ساعت‌ونیم طول کشید تا با اتوبوس به هتل محل اقامتمان برسیم؛ اما در کل همه چیز برایمان عالی بود. اعضای تیم در طول مدت این سفر فقط تاریکی دیدند.

ایران قوی‌ترین حریف ما در سال‌های اخیر است

درخصوص بازی فکر می‌کنم تیم ملی ایران قوی‌ترین حریف‌مان در سال‌های اخیر خواهد بود. ایران با اختلاف زیاد بهترین تیم آسیاست؛ بنابراین، ما انتظار یک بازی جذاب را داریم.

چهار بازیکن اصلی‌مان را مقابل ایران در اختیار نداریم

بهترین بازیکنان‌مان یعنی گولووین، جیکیا و میرانچوک را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ همچنین یک بیماری ویروسی در بدن ماکارچوک وجود داشت و او نیز کنارمان نخواهد بود تا بدون چهار بازیکن اصلی مقابل ایران قرار بگیریم، از همین‌رو اکنون جایگزینی مصدومان دشوار است.

سرمربی تیم‌ملی روسیه: ایران قوی‌ترین حریف ما در چند سال اخیر است/ امیدوارم ورزشگاه پر شود!

امیدوارم بیشتر از این مصدوم ندهیم

به وضعیت تیم ما نگاه کنید؛ مشخص نیست بازی با ایران را چگونه تمام کنیم. امیدوارم خدای نکرده غافلگیری و دردسرهایی برایمان به‌وجود نیاید تا با مصدومان جدیدی مواجه شویم. باید ببینیم بچه‌ها چه وضعیتی برای این دیدار خواهند داشت و سپس با توجه به شرایط تصمیم خواهیم گرفت.

برای ارزیابی تیم باید منتظر آغاز بازی بمانیم

هنوز شرایط تیمی‌مان در میانه زمین را امتحان نکرده‌ایم، در ظاهر به‌نظر می‌رسد همه‌چیز خوب است و در تمرینات، بد کار نکرده‌ایم و باید ببینیم بازی با توپ بچه‌ها چطور خواهد بود، خصوصاً اینکه تمام روز در تهران باران بارید و با وجود اینکه سختی زیادی نداشتیم باید منتظر حضور بازیکنان در زمین باشیم.

از حضور روسیه در تورنمنت کافا به‌میزبانی ایران خبر نداریم

تا این لحظه درباره تورنمنت کافا که به‌میزبانی ایران برگزار خواهد شد و ما در آن حضور پیدا می‌کنیم به ما چیزی گفته نشده است؛ صحبت‌هایی در این باره انجام شده اما تاکنون هیچ اطلاعی درباره این موضوع نداریم. واضح است که بازی‌کردن بهتر از بازی‌نکردن است، اما تا اینجا هیچ راه‌حلی برای رهایی از این شرایط پیدا نکرده‌ایم.

بازی‌های تدارکاتی مقابل حریفانی همچون ایران ضروری است

بدون شک انجام بازی برابر حریفانی همچون ایران برایمان مفید، ضروری و حتی بسیار مهم است.

سرمربی تیم‌ملی روسیه: ایران قوی‌ترین حریف ما در چند سال اخیر است/ امیدوارم ورزشگاه پر شود!

نمی‌دانم فردا به چه کسی بازی خواهم داد!

نمی‌دانم فردا چه کسی بازی می‌کند. برای خودم تصمیم گرفتم، اما شاید کسی مریض شود یا چیز دیگری، امیدواریم این اتفاق نیفتد. در هر صورت ترکیبمان مقابل ایران را فردا خواهی دید.

بازی در ورزشگاه پر از جمعیت خوب خواهد بود

طبیعی است فردا افراد زیادی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد؛ البته اگر هواداران زیادی بیایند، مطمئنان بازی در یک استادیوم شلوغ خوب خواهد بود.

آزمون و عزت‌اللهی در روسیه خودشان را ثابت کرده‌اند

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در روسیه با بهترین نمایش‌ها خود را ثابت کرده‌اند. خیلی از بازیکنان تیم ملی ایران را می‌شناسیم. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی هستند.

بازیکنان تازه‌وارد به تیم ملی آینده خوبی دارند

تقریباً با همه بازیکنان صحبت کردم. در مورد تازه‌واردان باید بگویم آن‌ها در مقایسه با سایر بازیکنان تیم نیز خوب هستند و در بازی عملکردشان را خواهیم دید.

کد خبر 649568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.