استقبال لژیونرها از هافبک‌ سابق تیم ملی! + عکس

هافبک سابق تیم فوتبال کشورمان به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی معرفی شد و مورد استقبال لژیونرهای تیم کشورمان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌شود و حتی زمزمه‌هایی در خصوص تمدید قرارداد وی تا جام جهانی به گوش می‌رسد، در مجموعه پک با حضور تمام بازیکنان منتخب این سرمربی تمرینات خود را دنبال می‌کند و چند بازی دوستانه از جمله تقابل با روسیه را در دستور کار خود دارد.

این طور که از شواهد پیداست، ژنرال می‌خواهد با یک کادر تمام ایرانی و البته با تجربه که سابقه درخشش برای تیم ملی را هم داشتند مسیر پر ماجرای خود را آغاز کند، در همین راستا این مربی آندرانیک تیموریان هافبک سابق تیم فوتبال کشورمان است که سابقه بازی در استقلال را هم در کارنامه خود دارد تا وی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی معرفی شود و به نوعی تجربه ارزشمند خود را در اختیار ملی‌پوشان قرار دهد.

جالب اینجا است پس از معارفه تیموریان که روز گذشته در مجموعه پک انجام شد، بازیکنان لژیونر همچون جهانبخش و طارمی با آغوش باز از لژیونر سابق ایران استقبال کردند و به این ترتیب یک قاب زیبا در این کمپ تمرینی به یادگار ماند.

ناگفته نماند پیش از این آندرانیک تیموریان در زمان حضور سرمربی سابق تیم ملی یعنی کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم کشورمان حاضر شده و در گفت‌وگو با ملی‌پوشان و کادر فنی تجربه و پیشنهادات خود را در اختیار آن‌ها قرار داده بود.

استقبال لژیونرها از هافبک‌ سابق تیم ملی! + عکس

کد خبر 649556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.