روس‌ها برای خوش‌شانسی لباس‌های کودکان سندروم‌ داون را به ایران آوردند + عکس

بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه برای خوش‌شانسی تی‌شرت‌هایی با خود به ایران آورده‌اند که توسط کودکان مبتلا به سندرم‌داون برایشان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب دیداری دوستانه مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد؛ تقابلی که با قضاوت «ایلگیز تانتاشف» ازبکستانی در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران ایرانی و روسی به انجام خواهد رسید.

بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه که با پرواز اختصاصی به ایران آمدند، عصر دیروز در ورزشگاه آزادی یک‌جلسه تمرینی قبل از بازی فردا و در حضور هواداران‌شان برگزار کردند تا آماده دیدار دوستانه شوند.

در پایان تمرین امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه، آن‌ها تی‌شرت‌هایی که توسط کودکان مبتلا به سندرم داون رنگ‌آمیزی و برایشان تهیه شده و برای خوش‌شانسی به ایران آورده‌اند را در ورزشگاه آزادی به نمایش درآوردند و مقابل قاب دوربین با آن عکسی به یادگار انداختند.

روس‌ها برای خوش‌شانسی لباس‌های کودکان سندروم‌داون را به ایران آوردند +عکس

به گزارش ایمنا، چند روز پیش اعضای تیم ملی فوتبال روسیه به مناسبت روز جهانی کودکان مبتلا به سندروم داون، به میان آنان رفتند و دقایقی را کنارشان گذراندند.

کد خبر 649553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.