داور دیدار تدارکاتی ایران و روسیه مشخص شد

ایلگیز تانتاشف از ازبکستان به‌ عنوان داور وسط بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه انتخاب شد و تیمور گینولین به‌ همراه آندری تساپنکو هم‌وطنان تانتاشف، او را در قضاوت یاری خواهند کرد؛ ضمن اینکه امیر عرب‌براقی داور چهارم این دیدار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفادی ماه‌مارس فردا _پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور تماشاگران مرد و زن ایرانی و روسی به‌مصاف همدیگر خواهند رفت.

قضاوت دیدار دوستانه ایران و روسیه برعهده تیمی از ازبکستان خواهد بود؛ داور اصلی این دیدار ایلگیز تانتاشف است که در میان داوران الیت AFC قرار دارد. تانتاشف را هم‌وطنانش یعنی تیمور گینولین و آن دری تساپنکو در قضاوت یاری خواهند کرد، امیر عرب‌برقی از ایران نیز به‌عنوان داور چهارم این بازی انتخاب شده است.

ایلگیز تانتاشف ۳۹ ساله به دلیل قضاوت در مسابقات لیگ برتر ازبکستان شناخته شده، او قضاوت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، لیگ‌قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا را برعهده داشته است.

به گزارش ایمنا، سه داور ازبکستانی بازی فردا نیز که دیشب به تهران رسیده‌اند، امروز عصر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند؛ بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه از ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت مسکو آغاز خواهد شد.

کد خبر 649526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.