ایران ۱۵ _ هنگ‌کنگ ۲ / گام محکم ملی‌پوشان واترپلوی ایران در آغاز رقابت‌های آسیایی

تیم ملی واترپلو کشورمان موفق شد در نخستین بازی مرحله‌گروهی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا برابر هنگ‌کنگ به پیروزی ۱۵ بر دو دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا (بیست‌ودوم تا بیست‌وهشتم ماه‌مارچ ۲۰۲۳) دوم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود که سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ جهانی واترپلو را کسب می‌کنند. این رقابت‌ها با حضور هشت‌تیم در دو گروه پیگیری می‌شود که تیم ملی واترپلو ایران در گروه دوم این مسابقات با قزاقستان، هنگ‌کنگ و فیلیپین همگروه است.

تیم ملی واترپلو ایران امروز _چهارشنبه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در نخستین دیدار خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا (انتخابی لیگ جهانی) مقابل تیم هنگ‌کنگ به آب زد؛ واترپلوئیست‌های ایران در پایان این دیدار موفق شدند در گام نخست و در یک بازی یک‌طرفه تیم ملی هنگ‌کنگ را با نتیجه ۱۵ بر ۲ از پیش‌رو بردارند.

طبق برنامه مسابقات واترپلوئیست‌های ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی فردا _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت تهران برابر قزاقستان قرار خواهد گرفت تا در صورت کسب پیروزی بتواند ضمن صعود به مرحله حذفی، شانس خود را برای صعود به لیگ جهانی واترپلو افزایش دهد.

واترپلوئیست‌های ملی‌پوش کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ملی قزاقستان، هنگ‌کنگ و فیلیپین همگروه هستند و در گروه اول نیز تیم‌های ملی چین، ازبکستان، سنگاپور و تایلند قرار دارند که از بین این هشت‌تیم در پایان بازی‌ها، تیم‌های قهرمان، نایب‌قهرمان و سوم ضمن افتخارآفرینی در قاره‌کهن، راهی لیگ جهانی می‌شوند.

کد خبر 649520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.