تلاش سازمان آرامستان در بخش خدماتی و عمرانی قابل تقدیر است

شهردار بندرعباس گفت: تلاش مجموعه آرامستان در بخش‌های خدماتی و عمرانی در راستای آسایش و رفاه حال شهروندان قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن تبریک عید باستانی نوروز به مردم نجیب و خونگرم شهر بندرعباس، اظهار کرد: سنت دیرینه زیارت اهل قبور در روز عید باستانی نوروز برای خانواده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صحیح و تلاش کارکنان خدوم سازمان آرامستان در توسعه فضای سبز بهشت زهرا (س) طی سال گذشته برای تلطیف روحیه زائران اهل قبور اقدامات مؤثری انجام شده است، افزود: تلاش مجموعه آرامستان در بخش‌های خدماتی و عمرانی در راستای آسایش و رفاه حال شهروندان قابل تقدیر است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر خدمات‌دهی مطلوب و باکیفیت به شهروندان در مجموعه آرامستان، خاطرنشان کرد: باید امکانات و تأسیسات در محیط آرامستان به نحوی باشد تا زائران اهل قبور دچار مشکل نشوند و سازمان آرامستان در راستای رضایتمندی شهروندان که یک اصل مهم و اساسی در شهرداری بندرعباس است و افزایش رضایتمندی شهروندان گام بردارد.

حمیدرضا حیدری پوری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس نیز ضمن تبریک سال جدید به همشهریان، تاکید کرد: در سال نو خدا را شاکریم که افتخار میزبانی همشهریان را به ما عنایت کرد.

وی با توجه به تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر تکریم زائران اهل قبور در بهشت زهرا (س)، تصریح کرد: مجموعه آرامستان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به مردم و خدمات‌رسانی هرچه شایسته‌تر به آنها در سال جدید به منظور جلب رضایت پروردگار و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر شدن وضعیت آرامستان شهرمان با خدمتگزاران خود در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ارتباط داشته باشند تا شاهد اتفاقات بهتری در بهشت زهرا (س) باشیم.

کد خبر 649491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.