نادیده گرفتن هم‌تیمی سردار آزمون توسط رونالد کومان!

رونالد کومان سرمربی هلند، توانایی‌های دفاعی جرمی فریمپونگ را که مورد توجه منچستریونایتد است، زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جرمی فریمپونگ که در این فصل برای بایرلورکوزن در فرم خوبی قرار داشته، با هفت گل و ۹ پاس گل در ۳۵ بازی، ظاهراً توجه منچستریونایتد و تعدادی دیگر از تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است.

فریمپونگ یک مدافع راست است اما ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن گاهی از او در نقش پیشرفته‌تری استفاده کرده و کومان به دلیل تردید در توانایی دفاعی‌اش، تصمیم گرفت این بازیکن ۲۲ ساله را برای فیفادی اخیر به تیم هلند دعوت نکند.

کومان درباره دعوت نکردن فریمپونگ، گفت: این به‌دلیل سیستمی است که ما با آن بازی می‌کنیم، او تقریباً به عنوان وینگر راست بازی می‌کند که بازیکنان بهتری در آن پست داریم‌.

طبق گفته Foot Mercato یونایتد ابتدا پس از مصدومیت دیوگو دالوت و از دست دادن چندین مسابقه، به فریمپونگ علاقه نشان داد در حالی که آرون وان-بیساکا درحال‌حاضر به عنوان گزینه اول دفاع راست تیم اریک تن‌هاخ خدمت می‌کند.

یونایتد همچنین علاقه‌مند به اکسل دیاسی، مدافع میانی موناکو است، واضح این است که تن‌هاخ به دنبال تقویت جناح راست خط دفاعی شیاطین سرخ است.

با توجه به دعوت نشدن این ستاره به اردوی لاله‌های نارنجی، فریمپونگ باید از خانه تماشا کند که هلند در دیدار مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، در روز جمعه به مصاف فرانسه می‌رود و سه روز بعد نیز با جبل‌الطارق، دیدار خواهد کرد.

کد خبر 649480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.