کاهش ۴۳ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای در همدان

رئیس پلیس‌راه استان همدان از کاهش ۴۳ درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه که تا کنون هم اتفاق افتاده است، اظهار کرد: شاهد کاهش ۴۳ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی افزود: سال گذشته در این مدت ۲۵ فقره تصادف جرحی رخ داده که در مجموع ۳۶ نفر مجروح شدند که این آمار امسال به ۱۵ فقره تصادف و ۲۵ نفر مجروح کاهش یافته است و سال گذشته طی این مدت شش فقره تصادف فوتی رخ داده بود که هفت نفر از هموطنان جان‌باختند، اما امسال این آمار با وقوع سه فقره تصادف و چهار فوتی کاهش ۴۳ درصدی را به همراه داشته است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به افزایش حجم ترددها و سفرهای نوروزی و شرایط خاص جاده‌ای استان همدان به دلیل قرار گرفتن در مسیر شاهراه مرکز به غرب و بالعکس، خاطرنشان کرد: امسال افزایش ۱۳ درصدی ترددهای وسایل نقلیه را در استان شاهد بودیم، به گونه‌ای که ترددها از چهار میلیون و ۵۱۱ هزار به پنج میلیون ۸۷۰ هزار تردد افزایش یافته است.

وی تصریح‌کرد: از همراهی مردم و رعایت قانون از سوی شهروندان و مسافران سالی سرشار از خیر و برکت و صحت و سلامتی را برای هموطنان آرزو می‌کنم.

کد خبر 649471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.