آغاز بلیت‌فروشی دیدار ایران-روسیه با اما و اگرهای همیشگی! + عکس

سامانه بلیت‌فروشی دیدار تدارکاتی ایران و روسیه، فعال شد و تماشاگران زن و مرد می‌توانند با ۲۵ هزار تومان آن را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفا قرار است روز پنجشنبه سوم فروردین‌ماه⁧ ۱۴۰۲⁩ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور تماشاگران مرد و زن ایرانی و روسی به‌مصاف همدیگر بروند.

صبح امروز سامانه بلیت‌فروشی این دیدار فعال شد و تماشاگران زن و مرد ایرانی می‌توانند بلیت‌های جایگاه غربی و شرقی و طبقه‌اول ضلع جنوبی را به مبلغ ۲۵ هزار تومان خریداری کنند، ضمن اینکه محل استقرار بانوان هوادار تیم ملی ایران، ضلع جنوبی طبقه اول ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است.

آغاز بلیت‌فروشی دیدار ایران - روسیه با اما و اگرهای همیشگی! + عکس

روش خرید بلیت به این ترتیب است که هواداران ابتدا با کد ملی خود در سامانه فوتبال تیکت ثبت‌نام می‌کنند تا مراحل خرید بلیت را پشت سر بگذارند، البته برخلاف اینکه پیش‌بینی می‌شد قسمت معین شده‌ای برای تماشاگران زن از سوی فدراسیون و سامانه طراحی شود، اما به نظر می‌رسد اینگونه نیست تا شائبه‌هایی درباره نوع گزینش تماشاگران خانم به وجود بیاید.

گفتنی است آخرین حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه آزادی به هفته‌های آغازین نیم‌فصل اول برمی‌گردد که بانوان توانستند بازی‌های استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند، اما پس از آن دیگر شاهد این اتفاق نبودیم تا اینکه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از حضور بانوان تماشاگر در بازی تدارکاتی ایران و روسیه خبر داد، اینکه نوع حضور آنان گزینشی باشد یا خیر را می‌توان در ساعات آینده متوجه شد.

کد خبر 649457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.