فصل جدید «زندگی‌ پس از زندگی» پخش می‌شود / سوژه آن‌قدر مقاومت کرد تا مُرد!

فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» با شروع ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ هر روز قبل از افطار از شبکه چهارم سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا، زندگی پس از زندگی برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماورا، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، میهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان قبل از افطار حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تاکنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

پیش‌تر موزون اظهار کرد: من می‌خواهم در برنامه‌ام وجود عالم غیب را ثابت کنم. همین که از بدنت بیرون آمدی، کفایت می‌کند. اینکه عالم غیب چه شکلی دارد، کار من و برنامه من نیست، علاقه من نیست و دنبالش نیستم.

وی درباره فصل چهارم برنامه گفت: همچنان در حال آماده‌سازی فصل جدید برنامه است که سوژه‌های عجیب و غریبی دارند و قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش شود. امسال ناخواسته مرحله ضبط و تدوین موازی شد و هنوز ضبط برنامه هم ادامه دارد.

مجری و تهیه‌کننده برنامه زندگی پس از زندگی ادامه داد: ما هر سال غافلگیر هستیم که خاص‌ترین سوژه کدام است. از نظر ما ممکن است پنج نفر خاص باشند از نظر مخاطب پنج نفر دیگر اما معمولاً برخی هم این میان مشترک هستند.

موزون با اشاره به سوژه‌های فصل جدید برنامه یادآور شد: پیدا شدن این سوژه‌ها کاملاً اتفاقی است، اینها اتفاق افتاده و تجربه‌ای رخ داده است. برخی هم این افراد را معرفی می‌کنند و ما از میان همه اینها بررسی می‌کنیم که تجربه به چه شکل بوده است. ما دنبال زندگی هستیم اینکه چطور باید زندگی کرد و مواردی را که پس از صحت‌سنجی برای زندگی آموزنده باشد انتخاب می‌کنیم.

سوژه آنقدر مقاومت کرد تا از دنیا رفت / فصل قبل رکورد زدیم

او درباره دعوت از عده‌ای که تمایلی برای حضور در برنامه نداشتند، تصریح کرد: یکی از این بزرگواران آن‌قدر مقاومت کرد تا به رحمت خدا رفت! بسیار سوژه عجیبی بود؛ فردی که حق ده‌ها خانواده را خورده بود، مجموعه‌ای را به شکل غیرمنصفانه از آن خود کرده و بعد تعطیل کرده بود و خانواده‌ها بیکار شده بودند. او در تجربه‌ای که داشت، نتیجه کارش را دیده بود و همین موضوع باعث شده بود تا هرچه را که دارد بفروشد و با خانواده‌ها تسویه کند. این ماجرا به تنهایی می‌توانست ۷۰ قسمت برنامه باشد اما راضی نشد.

وی اضافه کرد: سوژه‌های دیگری هم داشته‌ام که سه مورد هستند و هر یک به طریقی معلق مانده است؛ اگر فصل پنجم در کار باشد می‌تواند به آن فصل برسد اما دیگرانی هم در فصل چهار داریم که هر یک نکات عجیب و غریبی دارند.

وی درباره رضایت و آمار مخاطبان این برنامه که سال گذشته بیشترین رضایت را در برداشت، خاطرنشان کرد: این برنامه بیشترین بیننده را در دو سال گذشته و بیشترین رضایت را در سیما کسب کرده، یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده رکورد رضایتمندی را شکسته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 649442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.