لژیونرها متحد و گوش به فرمان ژنرال! + عکس

لژیونرهای تیم ملی در مجموعه پک حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته ملی‌پوشان فوتبال تمرینات خود را در مجموعه پک زیر نظر امیر قلعه‌نویی پشت سر گذاشتند و در حاشیه تمرین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم معارفه ژنرال را در حضور بازیکنان برگزار کرد تا به این ترتیب تیم کشورمان تحت هدایت قلعه‌نویی آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود.

نکته قابل تأمل درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی در مجموعه پک، حضور فعال و به موقع لژیونرهایی است که پس از مطرح شدن نام قلعه‌نویی برای نشستن روی نیمکت ایران، زمزمه‌هایی درباره همکاری نکردن آن‌ها با سرمربی جدید تیم ملی مطرح شد.

ماجرا از این قرار است که پس از اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره برعهده گرفتن هدایت تیم ملی توسط قلعه‌نویی، برخی از کارشناسان و اهالی فوتبال معتقد بودند که بازیکنانی همچون آزمون، طارمی، حاج‌صفی و سایر لژیونرها موافق حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم کشورمان نیستند، به همین دلیل حاضر نیستند تمرینات خود را زیر نظر ژنرال دنبال کنند، اما طولی نکشید که پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم، تمام لژیونرها در موعد مقرر در مجموعه پک حاضر شدند تا تمرینات خود را در کنار سایر بازیکنان دنبال کنند.

گفتنی است که از میان بازیکنان تأثیرگذار و شاغل در لیگ‌های خارجی که توسط قلعه‌نویی و کادر فنی وی به اردو دعوت شدند، تنها سردار آزمون بنا به دلایل شخصی و خانوادگی از حضور در مجموعه پک امتناع کرد و سایر بازیکنان با انگیزه فراوان فعالیت خود را آغاز کردند.

برخلاف آنچه تصور می‌شد، تیم ملی ایران با اتحاد بازیکنان شاغل در لیگ داخلی و خارجی آماده رقابت‌های حساس جام ملت‌های آسیا می‌شود و قلعه‌نویی در همین ابتدای کار با نگاه یکسان خود اولین گام را به سمت موفقیت برداشته است.

لژیونرها متحد و گوش به فرمان ژنرال!+عکس

کد خبر 649383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.