رضایت رهبر انقلاب از خادمان سلامت، پشتوانه‌ای معنوی برای خدمت مضاعف است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد خادمان سلامت را پشتوانه‌ای معنوی برای اهتمام مضاعف به ادامه مسیر مورد تأیید معظم‌له در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به ویژه در عرصه «رشد تولید» کالاها و خدمات سلامت محور دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی در نامه‌ای به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابراز رضایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از جامعه سلامت کشور قدردانی کرد و آن را پشتوانه‌ای معنوی برای اهتمام مضاعف به ادامه مسیر مورد تأیید معظم‌له در دولت مردمی آیت الله رئیسی به ویژه در عرصه «رشد تولید» کالاها و خدمات سلامت محور دانست.

وی در این نامه نوشت: اظهار رضایت حضرتعالی در بیانات گرانقدر نخستین روز سال در حرم مطهر رضوی نسبت به عملکرد جامعه سلامت از جمله در مهار کرونا، دستاوردهای علمی و احداث مراکز درمانی، مایه شکرگزاری و مباهات و نشان افتخاری بر لوح ضمیر خادمان سلامت و پشتوانه‌ای معنوی برای اهتمام مضاعف به ادامه مسیر مورد تأیید معظم له در دولت مردمی است.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بی‌تردید دستاوردهای نظام سلامت که به تعبیر حضرتعالی، نشان از اقتدار ملت ایران دارد؛ با مدد الهی، حمایت‌های آن رهبر عظیم‌الشأن و هدایت‌های رئیس جمهور محبوب و انقلابی حاصل گردیده است که عنایت مشفقانه آن رهبر عزیز به این دستاوردها، انگیزه مجاهدت خادمان سلامت را افزون‌تر و ایشان را به‌ویژه در «رشد تولید» که عنوان جهت‌بخش آن بر تارک سال نو می‌درخشد، در حوزه کالاها و خدمات سلامت محور مصمم‌تر و امیدوارتر می‌کند. از خداوند متعال، توفیق پیروی از رهنمودهای حکیمانه آن رهبر فرزانه را خواستارم.

کد خبر 649378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.