اکران بیش از ۴ هزار مترمربع بنر در سطح شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران بیش از چهار هزار مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات فضاسازی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهر قم، اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن بهار طبیعت، سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، بیش از چهار هزار مترمربع بنر ویژه این ایام در قالب عرشه پل، بیلبورد، پرتابل، استرابرد و آویز در سطح شهر قم اکران شده است.

وی خوش‌آمدگویی به شهر مقدس قم، معرفی سامانه ۱۳۷ برای راهنمای زائران و راهنمای مسیر را بخشی از موضوعات این اکران‌ها دانست و افزود: موضوعاتی مانند اطلاع‌رسانی طرح ویژه نظارت بر مراکز تولیدی و خدماتی، نصب چادر ممنوع و استعمال دخانیات ممنوع، راهنمای پارکینگ، لیست استراحتگاه‌های نوروز و خرید کالای ایرانی در این ایام در سطح شهر اکران شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید نهادهای بهداشتی و درمانی مبنی بر اوج‌گیری مجدد کرونا و دیگر بیماری‌ها، بنرهایی نیز با موضوع نکات بهداشتی درمانی در ایام نوروز در سطح شهر به ویژه بوستان‌ها و محل‌های تجمعی نصب شده است.

کلانترزاده از راه‌اندازی پویش قرآنی «ستاره‌های زمین» خبر داد و گفت: راه‌اندازی کمپین عید و رمضان انجام شده و اطلاع‌رسانی برنامه‌های تعدادی از هیئت‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر اکران شده است.

وی با اشاره به همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای استانی، افزود: همزمان با این ایام همکاری با سازمان‌ها و نهادهایی از جمله استانداری، فرمانداری، میراث فرهنگی، علوم پزشکی، کمیته امداد، اداره کل استاندارد و جامعه الزهرا انجام شده است.

کد خبر 649350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.