مهدی تاج: ملی‌پوشان با قلعه‌نویی همکاری کنند/بانوان ایرانی و روسی به ورزشگاه آزادی می‌آیند

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی با حضور تمام بازیکنان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در سال جدید امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲_ با حضور مهدی تاج رئیس و مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی انجام شد. در تمرین امروز ستاره‌های لژیونر تیم ملی مانند مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و احسان حاجی‌صفی حاضر شدند و همراه با سایرین به تمرین پرداختند.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ در مرکز ملی فوتبال آغاز شد که مهدی تاج در کنار قلعه‌نویی حاضر و او را رسماً به عنوان سرمربی معرفی کرد. چهار دروازه‌بان تیم ملی از همان ابتدا کار خود را زیر نظر مربی دروازه‌بانان پیگیری کردند. سپس بازیکنان به گروه‌های دونفره تقسیم شدند و با پاس‌کاری، بدن‌های خود را گرم کردند، سپس به گروه‌های جداگانه تقسیم شدند و به بازی «آقا وسط» پرداختند.

مهدی تاج: ملی‌پوشان با قلعه‌نویی همکاری کنند/بانوان ایرانی و روسی به ورزشگاه آزادی می‌آیند

احسان حاجی‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال و بازیکنان اظهار کرد: اگر حمایت لازم از تیم ملی شود، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. در روزهای باقی‌مانده تا جام ملت‌های آسیا، یک‌روز را هم نباید از دست دهیم. این تیم باید منسجم باشد و حمایت کامل از آن صورت بگیرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران کشورمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: آقای قلعه‌نویی چهره شناخته‌شده‌ای در فوتبال کشور هستند و فضای فوتبال کشور دست وی است. قلعه‌نویی بی‌خبر از مسائل فوتبال و گذشته نیست و سرمربی تیم ملی کشورمان هم بوده است. ما نیز در شرایط فعلی بهترین تصمیم را برای انتخاب وی گرفتیم. امروز هم وی را معرفی کردیم و از همه بازیکنان خواستیم کمال همکاری را با آقای قلعه‌نویی داشته باشند. به تمام ارکان فدراسیون فوتبال گفته شده که تمام همکاری‌ها با آقای قلعه‌نویی انجام شود.

وی در ادامه افزود: برنامه تیم‌ها برای پنجره بازی‌های ملی پر شده و فقط پنجره بازی‌های ملی در شهریور مانده که در حال صحبت با دو تیم هستیم تا بتوانیم در این پنجره از فیفادی‌های تیم ملی استفاده کنیم. در خرداد تورنمنت کافا را داریم که قرار است در اردن برگزار شود و در این جام روسیه هم حضور دارد و ما یک‌بار دیگر با این تیم در آن تورنمنت بازی خواهیم کرد.

مهدی تاج: ملی‌پوشان با قلعه‌نویی همکاری کنند/بانوان ایرانی و روسی به ورزشگاه آزادی می‌آیند

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با قرارداد کوتاه‌مدت فدراسیون با امیر قلعه‌نویی و انتقادات به این مسئله که چرا با او مانند سایر مربیان خارجی قرارداد بلندمدت امضا نشده است، خاطرنشان کرد: نظر کارشناسان در این خصوص صحیح است و باید زمان بیشتری به مربی داخلی داد. هدف فدراسیون فوتبال هم چنین است و قصد داریم قرارداد آقای قلعه‌نویی را تا جام جهانی تنظیم کنیم.

مهدی تاج ادامه داد: بازیکنان نیاز دارند بدانند مربی که بالای سر آن‌ها است، تا چه مدت قرارداد دارد و بهتر است بدانند که می‌خواهیم قرارداد قلعه‌نویی تا جام‌جهانی باشد و این موضوع باید در هیئت‌رئیسه به تصویب نهایی برسد، اما فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

وی درباره ظرفیت حضور هواداران در دیدار با روسیه، تاکید کرد: بازی روز پنج‌شنبه با حضور هواداران به ویژه بانوان ایرانی و روسی است، با وجود اینکه اکنون تعطیلات است و تهران هم خلوت است، شرایطی را فراهم کردیم که همه بتوانند از حضور در ورزشگاه استفاده کنند، فقط امیدواریم شرایط بازی ورزشی پیش رود و اتفاق خاصی از سوی هواداران رخ ندهد.

کد خبر 649337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.