نامناسب بودن آسفالت معابر دغدغه شهروندان است

شهردار فلاورجان از اجرای عملیات روکش آسفالت و بهسازی دو مسیر رفت و برگشت بلوار بسیج خبر داد و گفت: نامناسب بودن آسفالت معابر، دغدغه شهروندان است.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نامناسب بودن آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است، اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت بلوار بسیج به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن سال ۱۴۰۲، عملیات روکش آسفالت بلوار بسیج و بهسازی و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه به صورت ضربتی در دستور کار حوزه عمرانی شهرداری قرار گرفت.

شهردار فلاورجان خاطرنشان کرد: پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و آسفالت کوچه‌ها و معابر فرعی نوساز و بدون آسفالت در دستور کار شهرداری قرار دارد و امید می‌رود سال ۱۴۰۲ بتوانیم این معابر را ساماندهی کنیم.

عزیزی تاکید کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: بلوار بسیج با مساحت بیش از ۲۵ هزار مترمربع با حدود سه هزار تن آسفالت و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال طی یک هفته بهسازی و روکش آسفالت شد.

شهردار فلاورجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی و خدماتی مورد افتتاح و کلنگ‌زنی شهرداری فلاورجان در سال ۱۴۰۱، گفت: سال گذشته افتتاح و بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۱.۵ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی دو پروژه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال شهرداری فلاورجان انجام شد.

عزیزی افزود: اصلاح هندسی و ساماندهی مادی خیابان فردوسی، افتتاح پروژه میدان مادر، زمین ورزشی ساحلی و خیابان خط لوله افتتاح شد.

وی اظهار کرد: سال گذشته سالن اجتماعات شهرداری، مجتمع تجاری ملاصدرا، ساختمان آتش‌نشانی و محله گارماسه کلنگ‌زنی شد.

شهردار فلاورجان اضافه کرد: بهره‌برداری از پروژه میدان مادر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مساحت چهار هزار مترمربع انجام شد.

کد خبر 649294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.