امکان «تخلیه آنی» مراکز اسکان اصفهان وجود دارد

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در اواخر هفته، ممکن است مجبور به «تخلیه آنی» مجموعه باغ فدک به‌عنوان کمپ روباز گردشگران و اسکان اضطرار در مراکز تأیید شده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد شفیعی امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شب گذشته پنجمین شب اسکان مسافران نوروزی در اصفهان بود؛ بیشترین حجم مسافران و بالغ بر ۵۰ هزار نفر در مجموعه‌های اقامتی اصفهان شامل باغ فدک، منازل استیجاری، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مدارس آموزش و پرورش مستقر شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت مهمان‌پذیرها و هتل‌ها تا حدود ۹۰ درصد تکمیل شد، افزود: حدود ۲۳ هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، حدود ۱۰۲۵ منزل با جمعیتی حدود هفت هزار و ۷۰۰ نفر در منازل استیجاری و ۱۶۳۰ خودرو با تعداد حدود پنج هزار مسافر در باغ فدک اسکان یافتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه فرمانداری به دستگاه‌ها درباره اسکان اضطراری مسافران نوروزی و پیش‌بینی بارندگی در اواخر هفته که مکاتبات آن با مدیران مناطق انجام شده، ممکن است مجبور به «تخلیه آنی» مجموعه باغ فدک به‌عنوان کمپ روباز گردشگران و اسکان اضطرار در مراکز تأیید شده باشیم.

وی گفت: در ورودی‌های شهر اصفهان شش ستاد هدایت در نظر گرفته شده است که در سه نقطه شامل ورودی شرقی (منطقه ۱۵)، شمالی (منطقه ۱۲) و جنوبی، نمایندگان اتحادیه املاک و آموزش و پرورش حضور دارند و رزرو اینترنتی انجام می‌دهند، امیدواریم این نمایندگان در سایر ستادهای هدایت حضور داشته باشند تا بتوانیم تمام مسافران را در این ستادها به سمت مرکز اسکان هدایت کنیم.

کد خبر 649267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.