اتفاقات خوبی برای فلات مرکزی رخ داده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتفاق‌های خوبی برای فلات مرکزی رخ داده است و وضعیت آب بد نیست، گفت: امیدواریم براساس قولی که داده شد، طی فروردین نیاز کشاورزان و محیط زیست تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: اقدامات خوبی انجام شده که بخشی از آن، مربوط به مشترک بودن آن است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری می‌خواهد اتفاقی در اصفهان رخ دهد که نکته آخر آن، مباحث اعتقادی است افزود: اعتقاد داریم که اگر اقدامات تجمیع شود، خروجی مناسبی برای اصفهان خواهد داشت، لذا امیدواریم به این سمت حرکت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی برای فلات مرکزی رخ داده و وضعیت آب به‌نسبت بد نیست؛ دریچه‌های سد زاینده‌رود بسته شده و آب موجود در این رودخانه نیز از بهم پیوستن رودخانه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه امیدواریم براساس قولی که داده شد، فروردین‌ماه نیاز کشاورزان و محیط زیست تأمین شود و در این زمینه تلاش خوبی انجام شده است، اضافه کرد: در نظر داریم در زیبایی شهر که محور اصلی آن آب است، خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنیم و خادمان خوبی برای آن‌ها باشیم.

کد خبر 649266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.