شاهد گشایش فصل تازه‌ای از ارائه خدمات در خطه طلایی ایران هستیم

شهردار زرین‌شهر گفت: امروز با افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به دلایل مختلف از جمله اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، شاهد گشایش فصل تازه‌ای از ارائه خدمات در خطه طلایی ایران هستیم.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، بودجه ۷۰ میلیارد تومانی ۱۴۰۰ شهرداری زرین‌شهر با مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شد، اما با تلاش و همت جهادی کارکنان خدوم شهرداری بودجه ۹۳ میلیارد تومانی امسال بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان وصول شد که این میزان بودجه در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تدوین شد.

وی افزود: در تفریغ بودجه‌ای که تقدیم شورای اسلامی خواهد شد، این عدد به ۱۶۰ میلیارد تومان خواهد رسید؛ تحقق بودجه نشان می‌دهد مسیری که در شهرداری زرین‌شهر در پیش گرفته شده مسیر درستی بوده است و سیاستی که در سال جاری بر محور تشویق شهروندان و استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری شکل گرفته است گشایش‌های ارزشمندی برای شهر رقم خواهد زد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: شهروندان خطه طلایی ایران شایسته بهترین خدمات هستند، بر همین اساس ارتباط سازنده میان واحدهای مختلف و معاونت‌های شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه واحدهای فعال در شهرداری همچون حلقه‌های به هم پیوسته هستند و امروز این هم‌افزایی‌ها مسیر توسعه شهر را هموار کرده است.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه از آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تا امروز تلاش‌های زیادی انجام شده است، افزود: امروزه با افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به دلایل مختلف از جمله اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، شاهد گشایش فصل تازه‌ای از ارائه خدمات در خطه طلایی ایران هستیم.

وی گفت: طی یکسال گذشته شهرداری اقدامات زیادی را انجام داده است و برای شتاب بخشیدن به برنامه‌ها و سیاست‌های تعریف شده نیاز است مدیریت جهادی سرلوحه کار مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد تا پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برسد.

شهردار زرین‌شهر افزود: همه ما به عنوان خدمتگزاران شهروندان در مجموعه مدیریت شهری به شهروندان خدمت می‌کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از اعتماد آنها به مسئولان و وفاداری‌شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را جبران کنیم و نشاط و شادابی را در محلات مختلف رقم بزنیم.

کد خبر 649263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.