انجام بیش از ۵۰ اقدام شاخص نوروزی در مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ اقدام شاخص نوروزی در ابعاد عمرانی، فنی، خدماتی و زیباسازی در مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان انجام شد.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت پیرامون اقدامات شاخص نوروزی اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، اظهار کرد: مطابق با سنت و آئین مردم ایران اسلامی، نوروز بخش مهمی از هویت مردم ایران است که به‌منظور پاسداشت آن، تمام اقدامات شاخص خود را برای جشن سال جدید انجام می‌دهند؛ این شرکت نیز به منظور ارائه خدمات ارزنده به مردم اصفهان و گردشگران، تاکنون بیش از ۵۰ اقدام و فعالیت شاخص را در بخش‌های مختلف زیباسازی، خدماتی، فنی و عمرانی در آستانه نوروز ۱۴۰۲ انجام داده است.

وی افزود: همزمانی ایام نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، زمینه‌ساز آن شد که شرکت در کنار فعالیت نوروزی خود به ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و خدمات مبتنی بر ماه مبارک رمضان اهتمام ورزد.

بیش از ۵۰ اقدام شاخص نوروزی؛ نزدیک به ۱۰ هزار ریز اقدام عمرانی، فنی، خدماتی، زیباسازی، مهندسی و مکانیکی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات زیباسازی و نورپردازی مجموعه‌ها در این ایام بیان کرد: احداث و راه‌اندازی ابرسازه‌های نوری همچون تونل نور، لوستربندی بلوار مجتمع گردشگری صفه و ریسه‌کشی و به‌روزرسانی بیش از ۱۵۰ پایه چراغ در محوطه مجتمع گردشگری صفه از جمله این فعالیت‌ها بوده که توسط کارکنان این شرکت صورت پذیرفته است. همچنین توسط گلکاری سه مجموعه با بیش از ۱۲۰۰۰ گلدان شب‌بو و گل‌های فصلی نوروزی میزبان گردشگران نوروزی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، درباره اقدامات خدماتی سه مجموعه تحت پوشش افزود: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این سه مجموعه از اقدامات بزرگی بود که به صورت گسترده انجام شده است که از جمله این سرمایه‌گذاری‌ها می‌توان به ایجاد گذر گردشگری در تله‌سیژ ناژوان، انعقاد قرارداد و راه‌اندازی پنج مجموعه غذایی در اماکن تحت مدیریت این شرکت با همکاری و حضور برندهای معتبر و ایجاد گذر گردشگری برای نخستین بار در شهر رویاها اشاره کرد.

وی ادامه داد: گازکشی مجموعه شهر رویاها به مساحت نزدیک به ۳۰۰ مترمربع و ۶۰۰ مترمربع در مجتمع گردشگری صفه به منظور ارائه خدمات بهتر و ارزان‌تر و ایمن‌تر به بخش خصوصی نیز از اقدامات شاخص عمرانی در این شرکت به حساب می‌آید.

احداث آبنمای ۶ متری در مجتمع بزرگ گردشگری صفه

ساکت با اشاره به اقدامات عمرانی تصریح کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۲ پرچم مقدس کشورمان در ارتفاع ۵۰ متری صفه و با مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع به اهتزاز درآمد. این برج پرچم که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته شد در نقطه‌ای واقع شده که از محل بزرگراه‌های شاخص شهر در جنوب اصفهان دید ویژه‌ای دارد.

وی گفت: اصلاح هندسی پارکینگ‌های مجموعه‌های صفه و شهر رویاها به منظور تسهیل در تردد گردشگران، افزایش ظرفیت و هدایت‌گری گردشگران، ارتقا و به‌روزرسانی شبکه خرید بلیت به منظور ارائه خدمات آسان در شهر رویاها نیز به وقوع پیوست که با این اتفاق، فرایند خرید بلیت تسهیل و معضل‌های پیشین نیز مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث آبنمای شش متری در مجتمع بزرگ گردشگری صفه از دیگر اقدامات مهم در عرصه زیباسازی و فضاسازی در این ایام است. این آبنما از جنس سنگ بوده و توسط هنرمندان اصفهانی تراشیده، تولید و به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه به‌منظور ایجاد جذابیت بیشتر برای مخاطبان، این مجموعه اقدام به خریداری و راه‌اندازی بازی‌های جدید توسط بخش خصوصی کرده است، اظهار کرد: پیرو رویکرد شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به منظور توسعه ظرفیت‌های بازی و سرگرمی و به دنبال انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار بخش خصوصی، بزرگ‌ترین محموله بازی به منظور به‌روزرسانی کامل سالن بازی‌های رایانه‌ای شهر رویاها به این مجموعه وارد و مستقر شد.

ساکت با بیان آنکه از دیگر ظرفیت‌های تفریحی افزوده شده به این مجموعه می‌توان به بازی زیپ‌لاین دوچرخه، ماشین کوبنده و اتاق خشم اشاره کرد، تصریح کرد: به منظور امدادرسانی در بروز حوادث احتمالی مسیر تردد خودروهای امدادی در مجموعه شهر رویاها ایجاد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های مجموعه شهر رویاها، سینمای دنیای زیر آب بوده که به دلیل معماری ویژه آن در محوری‌ترین بخش مجموعه شهر رویاها قرار دارد و همیشه نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند. یکی از دلایل جذابیت این سازه وجود حوض آب بزرگی است که در اطراف آن وجود دارد که به دلیل مشکل در درزهای انبساط امکان آبگیری طی ۱۰ سال گذشته برای آن وجود نداشته است که با پیگیری‌های صورت گرفته مسئله این حوض با مساحت تقریبی بیش از پنج هزارمترمربع مرتفع و پس از چندین سال بار دیگر آبگیری می‌شود. این استخر در کنار ایجاد جذابیت بصری به عنوان یکی از الزامات بهره‌برداری مجموعه و سیستم آبرسانی به خودروهای امدادرسان همچون آتش‌نشانی در بحران‌های احتمالی مورد تأکید ایمنی و استاندارد بوده که برطرف شده است.

ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات در ماه رمضان به مجموعه‌ها و اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات فنی صورت پذیرفته در ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به منظور تمدید ایمنی استاندارد، اظهار داشت: عملیات فنی لازم درباره تمام دستگاه‌های شهر رویاها مطابق با دستورالعمل سازمان ملی استاندارد کشور صورت گرفت، همچنین عملیات بازآماد (اورهال) فنی ۲۵ درصد از دکل‌های تله‌سیژ ناژوان و تله‌کابین صفه در چارچوب قوانین سازمان ملی استاندارد کشور صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های تله‌سیژ ناژوان و کلیه صندلی‌های انتظار در سه مجموعه، استقرار کانترهای اطلاع‌رسانی گردشگری در پایانه‌های مسافرتی با همکاری سازمان پایانه‌ها، ساماندهی ناژوان و تخت فولاد، نورپردازی ابرسازه‌ای تفریحی شهر رویاها، احیای فضای سبز در قالب چمن در مساحتی بیش از هزار متر مربع در مجموعه‌های شهر رویاها و مجتمع گردشگری صفه و به‌روزرسانی تجهیزات نمازخانه‌های مجتمع گردشگری صفه و شهر رویاها گوشه‌ای از فعالیت‌های نوروزی این شرکت محسوب می‌شود.

ساکت با اشاره به تهیه و تدارک برنامه و الزامات ویژه به منظور جذب مخاطب، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به تهیه و استقرار سازه‌های سنگین المان‌های نوروزی اشاره داشت که مورد توجه مخاطبان و گردشگران نوروزی بوده است.

وی با اشاره به ضرورت تکریم ماه مبارک رمضان، ضمن دعوت از گردشگران به الزام رعایت حجاب و عفاف، اظهار کرد: با توجه به آنکه نوروز ۱۴۰۲ با ماه پربرکت رمضان مصادف شده، دستورالعملی ارائه خدمات در این ماه، به مجموعه‌ها و اماکن تحت مدیریت این شرکت ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، ضمن قدردانی از همراهی مدیریت نگهداری تعمیرات شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه چهار، شهرداری منطقه پنج، مدیریت طرح ساماندهی ناژوان، آرامستان شهرداری اصفهان، سازمان خدمات موتوری شهرداری تصریح کرد: در امتداد تأکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رویکرد ارتقای خدمات در مجموعه مورد توجه قرار گرفت و با هدایت هیئت مدیره و معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان به عنوان ریاست مجمع این شرکت موضوعات مدنظر در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 649238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.