حرکت قطار شادی در معابر اصلی و پارک ساحلی زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: گروه سنی کودک و نوجوان همواره یکی از مهم‌ترین جامعه هدف برنامه‌های شهرداری بوده‌اند، از این رو ویژه برنامه «قطار شادی» فردا در معابر اصلی شهر و پارک ساحلی به حرکت درخواهد آمد تا لحظات شادی را برای شهروندان به ویژه نسل جدید رقم بزند.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، نوروز را فرصتی مناسب برای افزایش امید و نشاط اجتماعی در شهرهای ایران دانست و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش شده است فضای خطه طلایی ایران در سال جدید متفاوت از سال‌های گذشته باشد، به نحوی که نشاط و شادابی فضای محلات مختلف شهر را فرا بگیرد.

وی ارتقای شادی و نشاط میان شهروندان را هدف اصلی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری دانست و افزود: با توجه به جایگاه آئین‌های سنتی در باور و اندیشه شهروندان تلاش شده است به نحوی عمل شود که گروه‌های سنی مختلف به ویژه خانواده‌ها از برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری بهره‌مند شوند و لحظات شادی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: حرکت کارناوال شادی، عروسک‌های بزرگ و چهره‌های نوستالژی در سطح شهر و محلات مختلف در روزهای پایانی سال به مرحله اجرا رسید که براساس نظرسنجی‌های انجام شده مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

اسماعیلی‌احمدی تاکید کرد: امروز زمان آن رسیده است که بیش از پیش حس تعلق شهروندان به شهر را افزایش دهیم، گروه سنی کودک و نوجوان همواره یکی از مهمترین جامعه هدف برنامه‌های شهرداری زرین شهر بوده است، از این رو ویژه برنامه «قطار شادی» سوم فروردین‌ماه در معابر اصلی شهر و پارک ساحلی به حرکت درخواهد آمد تا لحظات شادی را برای شهروندان به ویژه نسل جدید رقم بزند.

وی گفت: در این رویداد فرهنگی، شاد و مهیج، برنامه‌های تفریحی، بازی و سرگرمی اجرا می‌شود و تلاش شده است تا تفاوت در سلیقه، نیاز مخاطبان و گردشگران در نظر گرفته شود.

شهردار زرین‌شهر افزود: براساس برنامه زمان‌بندی توانستیم برنامه‌های نوروزی خوبی را در سطح شهر داشته باشیم که بلافاصله پس از روزهای ابتدای سال جدید جشن ماه رمضان را خواهیم داشت و ویژه برنامه‌هایی همچون جزخوانی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

کد خبر 649233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.