میزبانی شهرداری از بهار با شعار «تقارن بهار در رمضان، فصل رویش و بالندگی»

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه تقارن نوروز باستانی با ماه مبارک رمضان، نقش بسزایی در افزایش بهره‌وری معنوی و تقویت نشاط فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: ترویج فضیلت اخلاقی صبر میان شهروندان و ایجاد فضای جشن و شادی به مناسبت تقارن نوروز و ماه رمضان در شهر، از رویکردهای شهرداری در این ایام است.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر امسال با شعار «تقارن بهار در رمضان، فصل رویش و بالندگی» به استقبال سال جدید و گردشگران نوروزی رفت و برنامه‌های فرهنگی هنری شهرداری بر محور تحکیم خانواده برگزار می‌شود، امیدواریم به واسطه مشارکت شهروندان در اجرایی شدن این برنامه‌ها، برنامه‌های پیش‌بینی شده از اثربخشی بیشتری برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه تقارن نوروز باستانی با ماه مبارک رمضان نقش بسزایی در افزایش بهره‌وری معنوی و تقویت نشاط فرهنگی و اجتماعی دارد، افزود: ترویج فضیلت اخلاقی صبر میان شهروندان و ایجاد فضای جشن و شادی به مناسبت تقارن نوروز و ماه رمضان در شهر، از رویکردهای شهرداری در این ایام خجسته به‌شمار می‌آید.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و با آغاز ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن کریم در گلستان شهدای زرین‌شهر با همکاری مؤسسه علی بن موسی‌الرضا برگزار خواهد شد.

اسماعیلی‌احمدی تصریح کرد: خطه طلایی ایران به واسطه قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان کشور و داشتن ظرفیت‌های گردشگری، همواره میزبان مسافران نورزی بسیاری بوده است، از این رو تلاش شده در ایام ماه مبارک رمضان در مراکز تفریحی شهر به نحوی عمل شود که مسافران نوروزی با توجه و درک متقابل نسبت به شئون ماه مبارک رمضان در شهر رفتار کنند.

وی گفت: امیدواریم با اجرایی شدن برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، فضای معنوی در شهر حاکم شود و شاهد ترویج و اشاعه مفاهیم مذهبی و تربیتی میان نسل جدید به عنوان آینده‌سازان کشور باشیم.

کد خبر 649232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.