ساعات فعالیت شهربازی رویاها، تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان در ایام نوروز اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از تغییر ساعات فعالیت مجموعه‌های شهربازی رویاها، تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت با تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و قرآن، اظهار کرد: با آغاز نوروز ۱۴۰۲، شرکت توسعه گردشگری صفه اصفهان، سعی بر آن داشته است تا شرایطی را برای گردشگران داخلی و میهمانان خارجی فراهم سازد تا نهایت استفاده را از ایام نوروز در مجموعه‌های شهربازی رویاها، تله کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان ببرند.

وی افزود: بر این اساس بیش از ۵۰ اقدام به‌منظور آماده‌سازی زیباسازی، خدماتی، فنی و عمرانی در این سه مجموعه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به ساعات کار مجموعه شهر رویاها تصریح کرد: این شهر بازی یکم و دوم فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا یک بامداد و از سوم تا سیزدهم فروردین از ساعت ۱۳ تا دو بامداد آماده پذیرایی از میهمانان است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مجموعه تله‌سیژ ناژوان از یکم فروردین تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب و تله‌کابین صفه از یکم تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح تا دو بامداد آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است.

کد خبر 649218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.