۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
پیام نوروزی وزیر ورزش و جوانان

وزر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن سال نو، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایمنا، در پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نفس باد صبا مشک‌فشان خواهد شد

عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

فرارسیدن بهار از مصادیق بارز جلوه‌های قدرت خداوند بر روی زمین به شمار می‌رود و در آموزه‌های دینی، تازگی و زیبایی بهار برای اهل یقین نمادی از عبرت آموزی و روز رستاخیز است.

صحراهای سبزفام، نوای بلبلان، دشت‌های باطراوت و جذابیت‌های بهار بیانگر تحول است که موجب تغییر فصل را فراهم آورده و دگرگونی را در طبیعت ایجاد کرده تا در ذهن ما هم چالش «اهمیت دادن به تحول» به وجود آید که در پرتو این مهم، جدی‌تر و باانگیزه‌تر از همیشه در مسیر رشد و تعالی گام برداریم و به کمال برسیم.

فصل مشترک تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مهمانی خدا هم تحول است؛ تحولی که با نوروز در طبیعت نمایان می‌شود و در ماه مبارک در قلب و روح تجلی می‌یابد و به تعبیری نوروز و رمضان پیوند سنت‌های دینی و ملی ماست که باعث توسعه و تکامل انسان می‌شود.

اکنون در این هنگامه‌ی تغییر و تحول، فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به هموطنان عزیز بویژه خانواده معزز شهدا و جامعه فرهیخته‌ ورزش و جوانان تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند منان در سالی که پیش‌رو داریم و سرشار از رویدادهای مهم بین‌المللی برای ورزش ایران است، آرزوی موفقیت، افتخارآفرینی و دستاوردهای ارزشمند برای ایران اسلامی دارم.

امیدوارم ملت شریف و ورزش‌دوست ایران سالی بانشاط و سلامت را پشت سربگذارند و همچنان حمایت خودشان را که سرمایه‌ معنوی باارزشی برای قهرمانان و جوانان این مرز و بوم است، دریغ نکنند.»

کد خبر 649202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.