بهترین اتفاق ۱۴۰۱ کسب مدال طلای دو ۶۰ متر بود / ۱۴۰۲ تورنمنت‌های مهمی در پیش است!

«امسال سال پر فراز و نشیبی برای من بود، از نظر دستاورد ورزشی برایم فوق‌العاده بود، چراکه رکورد ۱۰۰ متر و ۶۰ متر را شکستم، مدال نقره کشورهای اسلامی و طلای آسیا را گرفتم و در لیگ هم شرایط خوبی را پشت سر گذاشتم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه فصیحی عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران و رکورددار دو ۶۰ متر زنان ایران که افتخارات زیادی در کارنامه ورزشی خود دارد، بهمن ماه سال گذشته در نخستین روز از دهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا توانست مدال طلا دوی ۶۰ متر را به دست آورد.

وی تیرماه ۱۴۰۱ بالاخره با ثبت زمان ۱۱.۴۳ ثانیه رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر زنان ایران را به نام خود ثبت کرد. فصیحی در مسابقات کشورهای اسلامی هم با کسب مدال نقره و ثبت زمان ۱۱.۲ رکوردشکنی کرد اما رکورد وی به دلیل مشکلات فنی ثبت نشد. دختر باد ایران در سال ۲۰۱۶ مدال نقره بخش تیمیِ رشته دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا و در سال ۲۰۱۸ مدال برنز رشته دو ۶۰ متر هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را به دست آورد.

با توجه به افتخارآفرینی دونده اصفهانی در سال گذشته و حضور وی در مسابقات داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو نوروزی را با وی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

بهترین اتفاق ۱۴۰۱ کسب مدال طلای دو ۶۰ متر بود/ ۱۴۰۲ تورنمنت‌های مهمی در پیش است!

موفقیت وقتی دلچسب است که جمعی باشد

امسال خیلی سال پرفراز و نشیبی برای من بود، از نظر دستاورد ورزشی برایم فوق‌العاده بود، چراکه رکورد ۱۰۰ متر و ۶۰ متر را شکستم، مدال نقره کشورهای اسلامی و طلای آسیا را گرفتم و در لیگ هم شرایط خوبی را پشت سر گذاشتم؛ با تیم چادرملو قهرمان شدم و امتیازآورترین ورزشکار لیگ شدم اما در کل حال من خوب نبود، فکر می‌کنم موفقیت وقتی دلچسب است که جمعی باشد و شادی را همراه بیاورد، تمام تلاشم را کردم و امیدوارم مفید بوده باشم.

امیدوارم سال جدید برای مردم ایران خوب باشد

در تمام تورنمنت‌هایی که شرکت داشتم، بهترین عملکرد را ارائه دادم، اما امیدوارم در مسائل غیرورزشی، سال ۱۴۰۲، سال بهتری برای مردم و کشور عزیزمان باشد.

بهترین اتفاق ۱۴۰۱ کسب مدال طلای دو ۶۰ متر بود/ ۱۴۰۲ تورنمنت‌های مهمی در پیش است!

بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱؛ کسب مدال طلای دو ۶۰ متر بود

به‌طور قطع مدال طلای آسیا که اولین مدال دوی ۶۰ متر ایران در تاریخ بوده بهترین اتفاق بود. امیدوارم این اتفاقات و افتخارآفرینی‌ها برای کشورمان ادامه‌دار باشد و شاهد مدال‌های رنگارنگی در دو و میدانی باشیم.

پیش‌بینی آینده سخت است‌؛ امیدوارم مردم شاد باشند

در سال‌های گذشته واقعاً یاد گرفتم هیچ پیش‌بینی از سال آینده نداشته باشم. امیدوارم پر از سلامتی، موفقیت و خوشبختی برای تمام مردم ایران باشد، اما تورنمنت‌های بسیار مهمی در پیش است و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

بهترین اتفاق ۱۴۰۱ کسب مدال طلای دو ۶۰ متر بود/ ۱۴۰۲ تورنمنت‌های مهمی در پیش است!

تعطیلات در حال تمرین خواهم بود

این روزها در تعطیلات را در حال تمرین هستم. برنامه خاص غیرورزشی ندارم، مسافرتی نخواهم رفت و صبح و عصر برنامه تمرینی در پیش دارم.

گفت‌وگو از: علی سرافراز، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 649190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.