مهدی طارمی در اردوی تیم ملی فوتبال

مهدی طارمی برای حضور در اردوی تیم ملی فردا به هتل المپیک می‌رود تا پس از معرفی خود به کادرفنی، برای انجام تمرینات انفرادی و گروهی جهت دیدار دوستانه مقابل روسیه آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر کادر فنی جدید از بیست‌وهشتم اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی با حضور بازیکنان لیگ داخلی به همراه سه لژیونر آغاز شد و امروز با اضافه‌شدن دو لژیونر دیگر ادامه پیدا کرد.

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال که شب گذشته نیز برابر براگا به‌میدان رفت، دیگر بازیکنی است که قرار است به اردوی تیم ملی اضافه شود اما هنوز وارد ایران نشده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، فردا _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ با حضور در هتل المپیک، در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

وی بدون استراحت در تمرین تیم ملی حضور خواهد یافت و احتمالاً بعد از یک جلسه ریکاوری برای پیدا کردن شرایط مناسب تمرین، سه جلسه تمرینی کامل را همراه دیگر ملی‌پوشان تا زمان دیدار دوستانه مقابل روسیه پشت‌سر خواهد گذاشت.

مهاجم بوشهری تیم ملی با توجه به غیبت سردار آزمون به دلیل مرخصی، به‌همراه شهریار مغانلو بازیکن خوب سپاهان در فصل جاری، نقشی کلیدی در تیم ملی خواهند داشت و باید منتظر باشیم تا در نخستین بازی یوزه‌ای ایرانی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی سیستم و تاکتیک این مربی را در دوران پسا کی‌روش ببینیم.

کد خبر 649180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.