۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷
تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سیرجان گفت: بودجه دو هزار و ۷۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری به تصویب رسید.

مهدی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سیرجان خبر داد و اظهار کرد: بودجه یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری سیرجان به صورت صددرصد جذب شد.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و با تلاش مجموعه کارکنان در شهرداری سیرجان، بودجه به صورت کامل جذب و ۱,۰۱۰ میلیارد تومان آن به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی در قالب توافق‌نامه تهاتر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: لازم است از همکاران در تمام حوزه‌های شهرداری سیرجان، معاون اداره کل، رئیس اداره دارایی شهرستان سیرجان و مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر و سایر نهادهای مرتبط قدردانی کنم.

بهرامی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سیرجان ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب فروش زمین در نظر گرفته بودیم که تنها ۸۰ میلیارد تومان زمین فروخته شد.

وی اضافه کرد: ۱۸۱ میلیارد تومان زمین نیز برای شهرداری در بخش بازگشایی معابر تملک شد که ۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به تملک زمین در خیابان امام (ره) و پشت بازار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سیرجان تصریح کرد: بودجه دو هزار و ۷۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری نیز با انجام تشریفات قانونی تقدیم شورای اسلامی شهر شد و مورد تصویب قرار گرفت.

بهرامی گفت: بودجه از سوی کمیته انطباق فرمانداری سیرجان نیز تأیید و ابلاغ شده است و سهم قابل توجهی از آن به آسفالت معابر، زیباسازی شهر سیرجان، طرح‌های عمرانی، اقدامات حوزه خدمات شهر و فضای سبز تعلق گرفته است که امیدواریم با تلاش همکارانم و مشارکت شهروندان محقق شود.

کد خبر 649165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.