لزوم توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به بازدید از اماکن گردشگری و ارائه‌دهنده خدمات، گفت: از مسافران نوروزی انتظار می‌رود تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را مد نظر داشته باشند.

سیدمحمد موسویان در حاشیه بازدید از ستاد کیمیا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تلاشی جهادی با هدف رقم زدن سفری خوب همراه با آرامش و امنیت برای مسافران و گردشگران، توسط تمام دستگاه‌های عضو ستاد دائمی خدمات سفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد خدمات سفر سال جاری، شاهد هستیم که از تجربیات سال‌های گذشته استفاده و مشکلات و نواقص پیشین، رفع شده است، افزود: استان اصفهان به میهمان‌نوازی معروف و تلاش تمام دستگاه‌ها مبنی بر این بوده است که مسافران و گردشگران، میهمان‌نوازی شهروندان اصفهانی را احساس کنند و در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان به صورت ویژه پیگیر تمام اقدامات انجام شده بوده است، تصریح کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو را به فال نیک می‌گیریم و به طور قطع، آغاز سال نو همراه با عبادت و بندگی، منشأ خیر و برکت خواهد بود.

وی ادامه داد: مقرر شده است که در ایام پیش‌رو، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فعال باشد و از تمام اماکن گردشگری و مناطق ارائه دهنده خدمات به مسافران، توسط این معاونت بازدید خواهد شد.

موسویان گفت: تکالیفی که بر اساس مصوبات ستاد تسهیل مسافران نوروزی برای هر دستگاه مشخص شده است، بازخوانی و پیگیری می‌شود تا بر اثر تراکم فعالیت‌ها، دستگاهی مرتکب ترک فعل نشود.

وی با تاکید بر اینکه هدف از تمام اقدامات انجام شده رقم زدن سفری همراه با آرامش و امنیت خاطر برای مسافران است، اضافه کرد: از مسافران نوروزی انتظار می‌رود تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را مد نظر داشته باشند و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

کد خبر 649149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.