اتمام خط‌کشی طولی ۹۰ درصد از بزرگراه‌ها و ۵۰ خیابان‌ شهر اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اتمام خط‌کشی طولی ۹۰ درصد از بزرگراه‌های شهری و ۵۰ خیابان‌ خبر داد.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات نوروزی شهر اصفهان اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به نوروز و ورود تعداد زیادی از گردشگران به شهر، شهرداری در زمینه‌های مختلف اقداماتی را به‌منظور شهرآرایی و آسایش گردشگران و شهروندان انجام می‌دهد.

وی افزود: کمیته حمل‌ونقل و ترافیک خدمات دائمی ستاد سفر شهر اصفهان نیز به‌منظور تسهیل در عبورومرور شهری، اقداماتی را در برنامه‌های نوروزی خود به ثمر رسانده و از نظر خط‌کشی طولی، حدود ۹۰ درصد از بزرگراه‌های شهری و ۵۰ خیابان را با هدف انتظام‌بخشی به ترافیک ایام نوروز در برنامه‌های خود پیگیری کرده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به افزایش ایمنی و بهبود عبورومرور در سطح معابر و بزرگراه‌های شهری، تصریح کرد: افزون بر خط‌کشی‌های طولی و خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده، تمام جداول تقاطع‌های هسته مرکزی با رنگ ترافیکی زرد و مشکی، با هدف بهتر دیده شدن و یکپارچگی بصری، رنگ‌آمیزی شده است.

وی هزینه کل اقدامات ترافیکی انجام شده را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای ایمن‌سازی و تجهیز معابر و بزرگراه‌های درون‌شهری و تجهیزات ترافیکی مانند بشکه، بولارد، گل میخ و ساخت جداول جداکننده بتنی، با هدف ارتقای سطح ایمنی ترددها اقدام شده است.

کد خبر 649105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.