بایرلورکوزن ۲ _ بایرن‌مونیخ ۱ / لورکوزن در غیاب سردار بایرن را از صدر جدول پایین کشید

تیم فوتبال بایرلورکوزن در هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگا و در غیاب سردار آزمون، مقابل بایرن‌مونیخ به پیروزی بزرگی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۰:۰۰ یکشنبه بیست‌وهشتم اسفندماه، تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن و بایرن‌مونیخ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های بوندس‌لیگا جدال حساسی را در ورزشگاه بای‌آرنا برابر همدیگر به‌انجام رساندند و سرانجام این شیرهای آلمان بودند که دو بر یک از سد بایرن‌مونیخ عبور کردند.

بایرلورکوزن در شرایطی امشب مقابل صدرنشین بوندس‌لیگا قرار گرفت که ژابی آلونسو، سردار آزمون مهاجم ایرانی خود را روی نیمکت نشانده بود و تا پایان بازی شماره ۹ لورکوزن را به زمین نفرستاد.

گل اول این بازی در دقیقه ۲۲ توسط «یاشوآ کیمیش» برای بایرن‌مونیخ به‌ثمر رسید اما در نیمه دوم لورکوزن به بازی برگشت و شرایط را به‌سود خود رقم زد.

بایرلورکوزن ۲ _ بایرن‌مونیخ ۱ /لورکوزن در غیاب سردار بایرن را از صدر جدول پایین کشید

شاگردان ژابی آلونسو دقیقه ۵۵ با پنالتی‌ای که بنجامین پاوارد روی امین عدلی مرتکب شد به‌وسیله اسکیل پالاسیوس بازی را به تساوی کشاند و دقیقه ۷۳ دوباره صاحب ضربه‌پنالتی شد؛ این بار دایوت اوپامکانو پنالتی داد تا باز هم اسکیل پالاسیوس پشت توپ بایستد و دروازه یان زومر را برای دومین‌بار باز کرد.

با توجه به پیروزی بایرلورکوزن در بازی امشب، شاگردان ژابی آلونسو ۳۷ امتیازی شدند و به جایگاه هشتم جدول بوندس‌لیگا صعود کردند؛ بایرن‌مونیخ هم پس از این شکست غیرمنتظره ۵۲ امتیازی باقی‌ماند و فرصت تثبیت صدرنشینی را از دست داد تا دورتموند با ۵۳ امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا شود.

کد خبر 648998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.