نمایندگان ایرانی در نشست کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا شرکت کردند

ذبیح‌اله پورشیب و شهربانو منصوریان، نمایندگان کمیسیون ورزشکاران کمیته‌ملی المپیک به‌همراه فاطمه موسوی‌زاده، نماینده امور بین‌الملل کمیته المپیک در نشست کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا که به میزبانی بانکوک تایلند برگزار شده بود، حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا OCA امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفندماه_ با پیام ویدئویی توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک آغاز شد که پس از آن حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیا و سیری وات، نایب‌رئیس کمیته‌ملی المپیک تایلند نیز ضمن خیرمقدم‌گویی به بیان اهمیت نقش ورزشکاران در اجرایی برنامه‌های OCA و IOC پرداختند.

در این همایش مقرر شد تا انتخابات رئیس کمیسیون ورزشکاران OCA در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ برگزار شود. همچنین در این همایش درباره بودجه سالانه برای کمیسیون ورزشکاران کمیته‌های ملی المپیک، روانشناسی، تغذیه، دوپینگ، ورزش امن، رسانه‌های اجتماعی و حضور نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در بازی‌ها مباحثی مطرح شد.

در ادامه و پس از نشست‌های مختلف، ورزشکاران حاضر در نشست به بحث و گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند و جلسات پرسش و پاسخ درباره سیاست‌های ورزش، حمایت بیشتر از ورزشکاران و اثرات مفید آن، آموزش بیشتر و گسترش آن، برگزاری دوره‌های انگلیسی، کارگروه برای ورزشکاران قبل از بازی‌ها و نشست‌های اختصاصی بیشتر درباره مبارزه با دوپینگ برگزار شد.

در حاشیه این همایش ورزشکاران به تبادل نظر در خصوص اصول جلوگیری از تبعیض نژادی در زمینه‌های مختلف به بحث و بررسی پرداختند.

نمایندگان ایرانی در نشست کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا شرکت کردند

کد خبر 648920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.