بازیکنان استقلال همچنان علیه مدیریت / جریمه‌کردن عارف غلامی درست نبود + عکس

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسر 20 درصد از قرارداد عارف غلامی از سوی کمیته‌ انضباطی این باشگاه، به‌دلیل اعتصاب و تحریک بازیکنان، با انتشار استوری مشترک از غلامی حمایت کردند و اعتصاب را تصمیمی از سوی تمام بازیکنان دانستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز جمعه _بیست‌وششم اسفندماه_ با وجود اینکه در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند اما به‌دلیل مسائل مالی لباس‌های خود را تعویض نکردند و بدون اینکه تمرین کنند، از باشگاه خارج شدند؛ آن‌ها همچنین با انتشار متن مشترکی در صفحه‌های شخصی اینستاگرامی خود، ناراحتی و اعتصاب خود را از شرایط فعلی آبی‌های پایتخت نشان دادند.

پس از این اقدام، تمرین روز گذشته استقلال در کمپ ناصر حجازی به‌همراه انجام آخرین بازی سال که تقابلی دوستانه مقابل نساجی مازندران بود با حضور بازیکنان برگزار شد تا به‌نوعی اعتصاب شاگردان ریکاردو ساپینتو هم به پایان برسد، اما این موضوع که آبی‌ها بدون دریافت مبلغی از قرارداد خود به تعطیلات رفته‌اند، می‌تواند همچنان بازیکنان را مقابل مدیریت باشگاه قرار دهد و اعتراضاتشان پابرجا بماند.

همچنین روز گذشته کمیته انضباطی استقلال جلسه‌ای برای رسیدگی به اتهامات عارف غلامی برگزار کرد اما این بازیکن در جلسه حاضر نشد؛ کمیته انضباطی و مدیریت باشگاه استقلال معتقدند عارف غلامی دیگر هم‌تیمی‌های خود را به غیبت عمدی در تمرینات و گذاشتن استوری علیه مدیریت استقلال تحریک کرده و موجب مخدوش شدن اعتبار باشگاه شده است.

از همین‌رو عارف غلامی که نه‌تنها در این جلسه حاضر نشد بلکه وکیلی هم برای دفاعیه به باشگاه نفرستاد، از سوی کمیته انضباطی مستند به ماده ۴ و بند ۹ ماده ۱۰ قرارداد خصوصی و ماده ۲۵، ۲۷، ۲۵ (تکرار غیبت) و بند (پ) ماده ۲۳ آئین‌نامه انضباطی باشگاه استقلال به دو بار ۲۰ درصد و یک‌بار پنج درصد کسر از قرارداد محکوم شد و با توجه به تعدد تخلفات، (به پرداخت ۲۰ درصد کسر از قرارداد) محکوم شد.

جریمه کردن عارف غلامی از سوی کمیته انضباطی باعث شد تمام بازیکنان استقلال دوباره با انتشار یک استوری مشترک یک حرف را به مدیریت بزنند؛ آبی‌پوشان در این استوری به حمایت از عارف غلامی پرداختند و جریمه‌شدن وی را اشتباه دانستند زیرا معتقدند تمام بازیکنان یک تصمیم مشترک گرفته‌اند و صرفاً هیچ بازیکنی، بازیکنان دیگر را تحریک نکرده است. با این اوصاف بازیکنان استقلال باز هم علیه مدیریت برخاستند تا نشان دهند از شرایط این باشگاه رضایت ندارند.

بازیکنان استقلال همچنان علیه مدیریت/ جریمه‌کردن عارف غلامی درست نبود +عکس

کد خبر 648912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.