توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در راستای اجرای پویش کمک مؤمنانه و مواسات در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در راستای اجرای پویش کمک مؤمنانه و مواسات در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ میلیارد تومان مساعدت‌های مردمی شامل کمک‌های نقدی، غیرنقدی و انجام خدمات رایگان توسط این مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری مجموع کمک‌های مردمی در سال جاری را ۱۹۰ میلیارد تومان دانست و گفت: این کمک‌ها در قالب صدقات، زکات، طرح‌های امدادی و کمک به ایتام و فرزندان محسنین جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری محمداکبر (ع) دستگرد امامزاده تهیه و میان خانواده‌های نیازمند همان شهر توزیع شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند ادامه دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری شبکه‌های مردمی کمیته امداد است، ادامه داد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

کد خبر 648905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.