چگونگی نصب قفل برقی درب حیاط

اطمینان از ایمن بودن درب حیاط یا پارکینگ شما تا حد امکان مهم است و حیاط یا پارکینگ شما ممکن است ماشین، موتور سیکلت یا وسایل و ابزار شما را در خود جای دهد و احتمال جایگزینی این اقلام با ارزش عملی نیست.

درب حیاط یا پارکینگ شما با یک سیستم قفل کلید دستی ممکن است به اندازه کافی خوب باشد، اما برای آسودگی خاطر، ممکن است بخواهید نوع دیگری از درب حیاط را به صورت قفل برقی درب حیاط را در نظر بگیرید با ویژگی های ایمنی و امنیتی پیشرفته. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این نوع قفل، لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

همه چیز در رابطه با عملکرد قفل برقی درب حیاط

وقتی صحبت از نصب قفل برقی درب حیاط می‌ شود، همه چیز به ظاهر آنها مربوط نمی شود، بلکه به دلیل ویژگی‌ های اضافی ارائه شده در مقایسه با درب ‌های استاندارد بالا، محبوبیت آنها در حال افزایش است. درب برقی پارکینگ یا حیاط، کنترل بیشتری را برای مالک فراهم می کند. می ‌توانید ورودی درب خود را با قفل برقی سفارشی کنید تا به اثر انگشت واکنش نشان دهد یا آن را به تلفن هوشمند یا صفحه‌کلید متصل کنید.

  • آیا قفل برقی ایمن است؟

اضافه شدن یک موتور الکتریکی و سیستم های خودکار به قفل برقی ریموت دار به این معنی نیست که شما باید امنیت را به خطر بیندازید. نگرانی اصلی برای امنیت این است که یک سیستم خودکار به معنای حذف سیستم قفل دستی است. با درب‌ های برقی، دیگر جای نگرانی نیست، زیرا هیچ نقطه ضعف یا نقطه محوری در طراحی وجود ندارد. تمام درب های برقی دارای تسمه قفل هستند. تعداد تسمه‌ هایی که درب شما با آن ارائه می ‌شود به اندازه درب بستگی دارد، درهای کوچک ‌تر از سه تسمه قفل استفاده می‌کنند و بزرگترین درها با حداکثر 8 بند قفل می ‌شوند.

چگونگی نصب قفل برقی درب حیاط

موارد حائز اهمیت در بررسی قفل برقی درب حیاط

بسیاری از متخصصین این حوزه مسئولیت محدود مجموعه ای جامع از درب های برقی و خدمات نصب را ارائه می دهند. تیم اختصاصی این حوزه مراقبت های بعدی و مداوم را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که درب شما کاملاً کاربردی است و استانداردهای بالایی را پس از نصب حفظ می کند. قفل های برقی بادوام، ایمن و جذاب هستند و تیم مجرب این حوزه برای کمک به شما در مورد هر گونه مشکل یا سؤالی که ممکن است داشته باشید، آماده هستند. آیا می خواهید قیمت قفل برقی را دریافت کنید؟ بهتر است با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.

درب حیاط یا پارکینگ شما معمولا ضعیف ترین حلقه در امنیت خانه شما است. ایمن کردن درب حیاط یا پارکینگ شما برای محافظت از همه چیزهایی که در داخل خانه دارید، از جمله شما و خانواده تان ضروری است. اگر درب حیاط متصل باشد، همچنین می تواند یک نقطه ورود به کل خانه باشد. امنیت درب حیاط یا پارکینگ را با قفل ‌های برقی خودکار، محافظ ‌های دستگیره جهت آزادسازی اضطراری، محافظ‌ های درب حیاط یا پارکینگ، کنترل‌کننده ‌های درب هوشمند و دوربین ‌های امنیتی تقویت کنید.

چگونه درب حیاط را با قفل های برقی ایمن تر کنیم

درب های حیاط را می توان با افزودن قفل های مکانیکی و برقی که از باز شدن درب جلوگیری می کند، ایمن تر کرد. اینها می توانند دستی یا خودکار و برقی باشند. آنها را می توان در داخل یا خارج از درب نصب کرد. فرض کنید روزانه از درب پارکینگ برای پارک خودرو و غیره استفاده می کنید. این همچنین از فراموش کردن استفاده از قفل های دستی و از خراب شدن درب بازکن حیاط جلوگیری می کند. مجموعه های قفل برقی درب حیاط می توان در فروشگاه های سخت افزار محلی خود خریداری کرد. این می تواند در اشکال، اندازه ها و عملکردهای مختلف باشد، بنابراین شما باید مجموعه قفل درب را انتخاب کنید که برای شما مناسب است:

پیچ ها - تعداد پیچ هایی را که می خواهید قفل درب خود را در جای خود قرار دهید، بدست آورید. تعداد معمول پیچ ها می تواند از یک قفل درب دیگر متفاوت باشد و از 2 تا 8 پیچ متغیر است.

چکش

مته

پس از آماده کردن مواد خود، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • مرحله 1: پایین ترین شکاف نوار را پیدا کنید.

در کنار درب حیاط یا پارکینگ خود، شکاف هایی را می بینید که می توانید نوار قفل درب خود را در آن قرار دهید. پایین ترین قفل درب را پیدا کنید.

توجه: اگر قفل درب حیاط خود را روی شکافی غیر از پایین ترین شکاف قرار دهید، درب شما می تواند کمی باز شود و فضایی در زیر درب ایجاد شود.

  • مرحله 2: قفل در را وارد کنید.

در بررسی چگونگی نصب قفل برقی درب حیاط باید بدانید که پس از تعیین محل پایین ترین شیار، مکانیسم قفل را برای بازشدن قفل درب وارد کنید. مطمئن شوید که بدنه قفل درب به درستی جا افتاده است.

توجه: دقت کنید که قفل درب شما کمی از لبه درب فاصله داشته باشد تا هنگام باز کردن، قفل درب به طور تصادفی به درب برخورد نکند.

  • مرحله 3: سوراخ های پیچ را علامت بزنید.

در حالی که مکانیسم قفل درب خود را در جای خود نگه داشته اید، سوراخ های پیچی را که بعداً می خواهید سوراخ کنید، علامت بزنید. بستگی به شما دارد که چند پیچ می خواهید تا زمانی که قفل درب را در جای خود قرار دهید.

  • مرحله 4: سوراخ های پیچ را دریل کنید.

مته خود را به بالاترین سرعت قرار دهید و سوراخ های پیچ را دریل کنید.

  • مرحله 5: قفل در را پیچ کنید.

در بررسی چگونگی نصب قفل برقی درب حیاط باید بدانید که پس از سوراخ کردن سوراخ ‌های پیچ، مکانیسم قفل درب را بردارید و آن را نسبت به سوراخ ‌های پیچ در جای خود قرار دهید. قفل در را با پیچ گوشتی خود ببندید و محکم کنید.

  • مرحله 6: قفل و باز کردن قفل را امتحان کنید.

قفل کردن و باز کردن قفل در را تمرین کنید، مطمئن شوید که درب هنگام قفل کردن تا انتها پایین می ‌رود و هنگام باز کردن قفل آن تا آخر بالا می ‌رود. همچنین مهم است بدانید که می ‌توانید قفل درب بیرونی را نیز نصب کنید، به ‌خصوص وقتی بچه ‌هایی دارید که در حیاط شما بازی می‌کنند. ممکن است به طور تصادفی درب حیاط یا پارکینگ شما را از داخل باز کنند.

چگونگی نصب قفل برقی درب حیاط

هزینه نصب قفل درب برقی چقدر است؟

نصب قفل درب برقی برای یک درب هزینه متغیری دارد. هزینه نصب شامل مواد محلی و تدارکات، نصب و آماده سازی قفل در و نیروی کار است. با این حال، اگر بتوانید خودتان نصب را انجام دهید، این هزینه ممکن است کاهش یابد. نیروی کار می تواند به هزینه نصب اضافه شود، و از آنجایی که می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، ممکن است در هزینه خود صرفه جویی کنید. ممکن است قفل درب بچسبد یا قفل درب آنقدر زنگ زده باشد که حتی با نیروی کافی باز نشود.

سخن پایانی

سعی کنید برای خرید این نوع قفل از متخصصین و کارشناسان اسمارت کو کمک بخواهید.

کد خبر 648872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.