۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
آخرین وضعیت سلامتی محمد کاسبی

هنرمند پیشکسوت کشورمان که حدود دو سال است درگیر عارضه شدید قلبی است، این روزها حالش رو به بهبود است و به گفته دخترش وضعیت قلب او به ثبات بیشتری رسیده است.

به گزارش ایمنا، محمد کاسبی حدود دو سال است درگیر عارضه شدید قلبی است و سال ۱۴۰۱ روزهای دشواری را در بیمارستان پشت سر گذاشت.

یلدا کاسبی، دختر این هنرمند درباره حال عمومی پدرش اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در حال حاضر و طی چند ماه اخیر وضعیت قلبی پدر به ثبات بیشتری رسیده و حال او بهتر است اما همچنان درمان، تحت نظر پزشک معالج وی، بابک شریف‌کاشانی ادامه دارد. همین جا از زحمات بی‌دریغ پزشک پدرم بی‌نهایت سپاسگزارم.

وی افزود: با دعای دوستان، همه بزرگان و مراقبت‌ها و پرستاری‌های دلسوزانه و عاشقانه مادرم، روزهای سخت بیماری پدر پشت سر گذاشته شد و ما در سال ۱۴۰۲ بار دیگر در خانواده کنار یکدیگر جمع خواهیم شد. از مردم عزیز می‌خواهم همچنان دعاگو باشند. از خداوند شفای همه بیماران را در سال جدید آرزومندم.

محمد کاسبی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری و بیست‌وسوم اسفندماه سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد.
کد خبر 648835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.