رویس: دو هفته دیگر یک بازی عالی در پیش داریم

ستاره و کاپیتان تیم دورتموند مشتاقانه منتظر رویارویی مجدد با بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندس‌لیگا است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بولینیوز، از آنجایی که رقابت‌های بوندس‌لیگا همچون سایر لیگ‌های مطرح اروپایی وارد تعطیلات بین‌المللی میان فصل می‌شود، پس از بازگشت بازیکنان اوضاع لیگ برای تیم‌ها بسیار سخت خواهد بود.

مهم‌ترین دیدار بوندس‌لیگا احتمالاً ماه آینده میان بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ، روز بیست‌وششم آوریل برگزار خواهد شد. مارکو رویس، کاپیتان دورتموند به صراحت اعلام کرده که مشتاقانه منتظر این بازی است.

دورتموند پس از شکست طولانی‌مدت مقابل رقیب همیشگی خود در رقابت‌های لیگ یعنی بایرن مونیخ، امیدوار است با ازسرگیری بازی‌های بوندس‌لیگا پس از تعطیلات بین‌المللی بتواند گذشته را جبران کند و باواریایی‌ها را شکست دهد. زنبورها از سال ۲۰۱۸ در یک دیدار بوندس‌لیگا برابر بایرن پیروز نشده‌اند.

شاگردان ادین ترزیچ شب گذشته نیز نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند با نتیجه شش بر یک کلن را شکست دهند تا با انگیزه مضاعف خود را برای دیدار حساس پیش رو آماده کنند.

مارکو رویس پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر کلن گفت: مهم بود که امروز حداقل به طور موقت در صدر جدول قرار بگیریم و به بایرن فشار بیاوریم. حالا دو هفته دیگر یک بازی عالی در پیش داریم.

او درباره تمدید قراردادش نیز گفت: من در هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های گذشته گفته‌ام که دوست دارم کارم را اینجا به پایان برسانم و مشکلی برای ادامه وجود ندارد. ما در حال مذاکره هستیم. بقیه چیزها در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

به نظر می‌رسد که باشگاه دورتموند مایل است قرارداد رویس را تمدید کند، اما این بازیکن آلمانی شاید مجبور شود با دستمزد بسیار کمتری به بازی در بوندس‌لیگا بپردازد. با این وجود رویس در سال‌های اخیر پیشنهادهای بسیار بزرگ و پول‌سازی را به خاطر ادامه دادن در جمع زنبورها رد کرده است و بعید به نظر می‌رسد که فرایند تمدید قرارداد او با این باشگاه نیز به بن‌بست بخورد.

کد خبر 648826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.