۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ال‌کلاسیکو از نگاه آمار و ارقام

بهترین بازی‌های رئال مادرید در ال‌کلاسیکوهای اخیر به دیدارهای خانگی آن‌ها برمی‌گردد، اما این دیدار خارج از خانه برای تیم آنچلوتی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، تیم رئال مادرید امشب در چارچوب ال‌کلاسیکوی حساس برگشت لالیگا در نیوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود و امیدوار است بتواند رکورد خارج از خانه خود برابر بارسلونا در لالیگا را بهبود ببخشد.

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های فوتبال جهان امشب برگزار می‌شود و در بارسلون، تیم صدرنشین لالیگا در دیداری کلیدی مقابل رئال مادرید، تیم رده دوم بازی خواهد کرد. بارسلونا در حال حاضر با ۹ امتیاز بیشتر از رئال در صدر قرار دارد و شاگردان کارلو آنچلوتی برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به برد دارند.

رئال مادرید دو دیدار اخیر خود در لیگ در نیوکمپ را پیروز شده و تنها در طول تاریخ یک بار قبل از این موفق به ثبت سه پیروزی متوالی برابر رقیب سرسخت خود در لالیگا شده است. آن‌ها در فاصله ژانویه سال ۱۹۶۳ تا فوریه ۱۹۶۵ توانستند این رکورد را ثبت کنند.

لوس بلانکوس اوایل این فصل در لیگ با نتیجه سه بر یک برابر بارسا پیروز شد اما دو تیم از آن زمان تاکنون دو بار دیگر به مصاف هم رفته‌اند که بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا در اواسط ژانویه تیم آنچلوتی را شکست داد و سپس در جام حذفی نیز بارسا دیدار رفت را با یک گل پیروز شد.

بارسلونا در فصل گذشته لالیگا موفق شد در برنابئو با نتیجه چهار بر صفر پیروز شود اما تیم کاتالان در پنج بازی از شش بازی اخیر خود در لیگ مقابل رئال مادرید شکست خورده است. مادریدی‌ها فصل گذشته در نیوکمپ به پیروزی سه بر یک دست یافتند.

به شکلی باورنکردنی، بارسلونا از اکتبر ۲۰۱۸ نتوانسته است در خانه رئال مادرید آن‌ها را در لالیگا شکست دهد و بهترین بازی‌های رئال مادرید در ال‌کلاسیکوهای اخیر به دیدارهای خانگی آن‌ها برمی‌گردد. البته شاگردان ژاوی در این فصل لیگ در خانه شکست نخورده و ۱۰ پیروزی نیز به ثبت رسانده‌اند.

بارسلونا همچنین پس از ۲۵ بازی در لالیگا با هشت گل، کمترین گل را دریافت و ۱۹ کلین‌شیت ثبت کرده است.

کد خبر 648820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.